نیکبخت واحدی که خود پیش از این هم در تیم پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده است به بیرانوند توصیه کرد به استقلال برود.

واکنش نیکبخت به خبر پیوستن بیرانوند به استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و احتمال انتقال این بازیکن به استقلال اظهار داشت: هیچ بازیکن عاقلی مخصوصاً کسی که کاپیتان تیمش باشد تیم خود را جابه‌جا نمی‌کند و به تیم رقیب نمی‌رود. ببینید چقدر فشار روی بازیکن آوردند تا مقابل هواداران قرار بگیرد که بازیکن چنین تصمیمی را می‌گیرد.

وی ادامه داد: زمانی که من در استقلال بازی می‌کردم هم آن قدر فشار از سوی مدیریت باشگاه به من آورده شد و می‌خواستند من را مقابل هوادار قرار دهند. علیرضا بیرانوند هم دقیقاً چنین قضیه‌ای دارد. فشار غیرمنطقی که به بازیکن آورده می‌شود تا بیاید صحبتی برخلاف میلش کند بعد این اتفاقات افتاده است، وگرنه هیچ آدم عاقلی کاپیتانی تیمش را از دست نمی‌دهد که بخواهد به تیم حریف برود.

پیشکسوت سرخابی در واکنش به این موضوع که علیرضا بیرانوند در جشن قهرمانی پرسپولیس گفته بود می‌خواهد با این تیم به قهرمانی آسیا برسد، عنوان کرد: وقتی فشارهای بیش از حدی به بازیکن وارد می‌شود او برای خروج از این فشار تصمیم غیرمنتظره‌ای می‌گیرد. بیرانوند در شرایطی قرار گرفته که برای خروج از فشار قرارددش را فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شده است.

وی در مورد اینکه اگر بیرانوند به استقلال برود با توجه به فشارهایی که از سوی هواداران پرسپولیس به او وارد می‌شود، تصمیم درستی است و می‌تواند موفق شود، تصریح کرد: جای بیرانوند نیستم که بدانم در این شرایط تصمیم درستی هست یا نیست ولی در صورتی که بیاید موفق می‌شود و هر بازیکنی به استقلال بیاید شرایط خوبی خواهد داشت. فضای بازی در استقلال وجود دارد و در این فضا امکان پیشرفت وجود دارد. البته بیرانوند که پیشرفت بسیار خوبی در فوتبال خود داشته و دروازه‌بان اول تیم ملی است. در کل فضای استقلال نسبت به پرسپولیس راحت‌تر است.

نیکبخت واحدی در خصوص اینکه اگر بیرانوند با رقمی سنگین به استقلال بپیوندد آیا این مساله روی دیگر بازیکنان این تیم تاثیر منفی نمی‌گذارد گفت: مگر مبلغ قرارداد کریستیانو رونالدو چندین برابر دیگر بازیکنان النصر عربستان نیست؟ به هر حال هر بازیکنی قیمتی دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید