رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: بخشی از هارد و کیس‌ها رسید، مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته های تخریب و نقاط کور هستیم.

کامپیوترهای منافقین به ایران رسید

به گزارش سلام نو به نقل از رسا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در صفحه مجازی خود در رابطه با بازگرداندن کامپیوترهای منافقین به کشور نوشت: «بخشی از هارد و کیس‌ها رسید».

وی ادامه داد: «مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته های تخریب و نقاط کور هستند.»

خلجی همچنین درباره نتایج به دست آمده درباره بازیابی اطلاعات کامپیوترها نوشت: «نتایج تا الان امیدوار کننده است».

30 خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود با ممانعت تروریست های این گروه مواجه شد که در همین راستا یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله کامپیوترها و سرورها را با خود برد.

گفته می شود گروهک منافقین در سال‌های اخیر با کمک یکی از دولت‌های حامی خود، پیشرفته‌ترین سرورها را در یگان سایبری به کار گرفته است که این سرورها اطلاعات زیادی از جمله اطلاعات مربوط به مرتبطین و نفوذی‌های منافقین در داخل ایران وجود داشت.

پلیس آلبانی پس از بررسی و پردازش مشترک اطلاعات موجود در سرورهای بدست آمده از مقر منافقین، دریافته است که برخی اطلاعات مهم دیگر توسط این گروهک مخفی شده است، به همین دلیل بار دیگر برای بازرسی بیشتر وارد اردوگاه اشرف 3 شده و در بررسی های مجدد، اطلاعات بیشتری به دست پلیس آلبانی افتاده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید