از مهم‌ترین نقاط قوت برنامه هفتم، توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید است که در این برنامه، به این موضوع توجه بسیار خوبی شده است.

امیدوارم برنامه هفتم توسعه بیشترین تحقق را داشته باشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مجلس شورای اسلامی گفت: از مهم‌ترین نقاط قوت لایحه برنامه هفتم، توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید است.

به گزارش سلام نو علیرضا شهبازی در خصوص برنامه هفتم و توجه به تولید و مهار تورم، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در برنامه هفتم مدنظر قرار گرفته شده است، توجه به علت عدم تحقق برنامه‌های توسعه گذشته و رفع آن ایرادات در برنامه هفتم است.

وی ادامه داد: در تنظیم برنامه هفتم تلاش شده تا نقاط قوت و ضعف برنامه‌های توسعه قبلی شناخته شود و این نکات به عنوان یک تجربه در تنظیم برنامه هفتم در نظر گرفته شود تا این برنامه بتواند به خوبی تحقق پیدا کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین نقاط قوت برنامه هفتم، توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید است که در این برنامه، به این موضوع توجه بسیار خوبی شده است.

شهبازی گفت: امیدواریم که با کمک گرفتن از نیروهای کاردان و متخصص، همکاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین با کمک دولت، بتوانیم برنامه هفتم را به گونه‌ای تصویب کنیم و به مرحله اجرا برسانیم که آن اشکالات و ایراداتی که در برنامه‌های توسعه قبلی وجود داشت، در این برنامه تکرار نشود و برنامه‌ای را تصویب کنیم که بیشترین درصد تحقق را داشته باشد و بتواند زمینه ساز رشد تولید و شکوفایی اقتصادی در کشور باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید