کارشناس هواشناسی در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برای امروز و فردا پیش‌بینی کرد.

تهران گرفتار گرمای سوزان / دمای هوا ۴۰ درجه شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، امروز در شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات شمالی هرمزگان و روز جمعه شمال آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده باران و وزش باد خواهند داشت‌.

شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل پدیده غالب وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود و در سایر مناطق کشور جوی آرام برقرار است.

روز شنبه در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد و با توجه به نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر این مناطق نیز شرایط مشابه را تجربه می‌کنند که بارش‌ها سبب کاهش نسبی دما در این مناطق می‌شود.

روز یکشنبه علاوه بر سواحل دریای خزر گستره بارش‌ها خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را هم در بر می‌گیرد و این مناطق هم کاهش نسبی دما را تجربه می‌کنند.

از روز شنبه وزش باد در شمال شرق و شرق کشور شدت می‌یابد و مناطقی از جنوب شرق و مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز هم این شرایط را خواهند داشت که احتمال خیزش گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد.

آب‌های شرقی دریا عمان را طی پنج روز آینده مواج پیش‌بینی شده است. آب‌های دریای خزر هم روزهای شنبه و یکشنبه این شرایط را خواهند داشت.

تهران امروز در برخی ساعات وزش باد خواهد داشت و آسمان پایتخت صاف همراه با غبار رقیق است.

همچنین بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۸ درجه است و کمینه دما هم فردا به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید