جواد نکونام گفت: همه هواداران استقلال در پایان فصل خوشحال خواهند بود.

کری‌خوانی عجیب سرمربی استقلال برای پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، جواد نکونام در حاشیه مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. از حجت کریمی تشکر ویژه می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می کنم که چندین سال است او را می شناسم و کنار هم بودیم. ممنون هواداران استقلال هستم که مثل خود من هوادار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود.

او ادامه داد: در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می کردم و ای کاش می شد حضوری از تک تک همه آنها تشکر کنم، اما از همینجا دست آنها را می فشارم و به آنها قول می دهم که ان‌شاءالله تا جایی که می توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم و باعث افتخارم است که در این تیم هستم.

سرمربی جدید استقلال در ادامه تصریح کرد: از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال اجازه می‌گیرم، از جمله پرویز مظلومی عزیز که او را یکی از اسطوره‌های بزرگ اخلاقی و فنی باشگاه استقلال می‌دانیم. از پدرم تشکر می‌کنم که ما را استقلالی کرد، ما استقلالی هستیم و به وجود ایشان افتخار می‌کنم. خوشحالم در باشگاه بزرگ استقلال هستم و امیدوارم کنار هم بتوانیم با هواداران روزهای خوبی رقم بزنیم.

نکونام در ادامه گفت: امیدوارم بهترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشد. این قول را می‌دهم ان‌شاءالله در پایان سال، فصل خیلی خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران داشته باشم. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم، این است که از هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که در آخر فصل بتوانیم خوشحال باشیم،‌ کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است.

وی با بیان اینکه نمی‌تواند پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد، عنوان کرد: شرایط طوری نیست که به صورت کنفرانس صحبت کنیم و حتما در یک برنامه در خدمت همه دوستان هستم و پاسخگو خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که هواداران، مدیریت باشگاه و خود من و حتی فرزندم که الان در استقلال است و او هم درگیر شده را در آینده با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید