بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با سواری پژو ۴۰۵، در محور بیرجند - نهبندان سه نفر در دم جان باختند.

برخورد مرگبار ۲ خودرو در محور نهبندان - سربیشه / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر تصادف رخ به رخ ۲ خودرو در محور بیرجند - نهبندان سه نفر در دم جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت چهار و ۴۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۷۵ محور بیرجند - نهبندان بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با سواری پژو ۴۰۵، خودروها دچار حریق شده و سه نفر جان خود را از دست دادند، یک سرنشین خودرو نیز مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: این خودروها پس از تصادف در آتش سوختند و بررسی‌های اولیه نشان داده که یکی از آنها حامل سوخت قاچاق بوده و بررسی برای سوخت‌کش بودن خودرو دیگر در دست اقدام است.

برخورد ۲ خودرو در محور نهبندان - سربیشه سه فوتی داشت

وی بیان کرد: علت دقیق این حادثه نیز در دست بررسی است.

طول مسیر بیرجند - نهبندان ۲۰۰ کیلومتر است که تاکنون حدود نیمی از آن دوبانده شده و مابقی در دست اجراست.

علاوه بر این تردد خودروهای سوخت‌کش موسوم به شوتی با سرعت‌های بالا در جاده‌های خراسان جنوبی به معضل نگران کننده تبدیل شده و آمار تصادفات جاده‌ای را در این استان افزایش داده است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و با استان سیستان و بلوچستان و کشور افغانستان از سمت شهرستان‌های نهبندان و سربیشه هم مرز است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید