"کارین ژان-پی‌یر"، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی در نشست خبری خود بیان کرد که سیاست ما در قبال ایران تغییر نکرده است.

سخنگوی کاخ سفید: سیاست ما در قبال ایران تغییر نکرده است

به گزارش سلام نو؛ "کارین ژان-پی‌یر"، سخنگوی کاخ سفید چهارشنبه به وقت محلی در نشست خبری خود درباره اخبار مذاکرات ایران و آمریکا گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است...من فقط تکرار می‌کنم، سیاست ما در مورد ایران تغییر نکرده است. ما در مورد آن بسیار واضح بوده‌ایم.»

وی با تکرار اتهامات مقامات غربی علیه سیاست ایران در منطقه و همچنین برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران مدعی شد: «ما همچنان بر محدود کردن رفتار بی‌ثبات‌کننده ایران از طریق فشار، هماهنگی نزدیک با متحدانمان و کاهش تنش در منطقه متمرکز هستیم. از جمله تضمین اینکه ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.»

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: «ما در این دو سال گذشته در مدیریت این مورد ثابت بوده‌ایم. بنابراین ما همیشه فعالیت‌های غنی سازی ایران را از نزدیک دنبال خواهیم کرد.»

ژان-پی‌یر همچنین بدون اشاره به اقدامات یکجانبه‌گرای آمریکا و خروج ترامپ از برجام گفت: «ایالات متحده دیپلماسی را ترجیح می‌دهد. این چیزی است که شما از وزارت امور خارجه دیدید. این چیزی است که شما از رئیس جمهور (جو بایدن) می‌بینید. ما در هماهنگی کامل با شرکا و متحدان خود برای همه گزینه‌ها و موارد احتمالی آماده می‌شویم.»

این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که کشورهای غربی از زمان آغاز این مذاکرات در وین در تلاش بوده‌اند با مقصرنمایی علیه ایران، تهران را به پذیرش توافقی با ویژگی‌های مطلوب غرب وادار کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید