خوشحالی نکردن سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال پس از به ثمر رسیدن گل تیمش در فینال جام حذفی حواشی فراوانی را به همراه داشت.

لو رفتن علت خوشحالی نکردن سید حسین حسینی گلر استقلال

به گزارش سلام نو، محمدحسین مرادمند که زننده گل استقلال در فینال جام حذفی بود، در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر پیرامون دلیل عدم خوشحالی سید حسین حسینی پس از گلزنی او مقابل پرسپولیس که انتقاداتی هم از سوی هواداران تیمش به همراه داشت، عنوان کرد: برای خود من مطرح شدن این مسئله خیلی سوال است. شما خوشحالی گل همه بازیکنان استقلال را دیدید، اما دقیقه ۷۰ یا ۷۵ بود که خود سید حسین(حسینی) به من گفت حسین ما نباید ببازیم چون واقعا به ما و هوادارانمان ظلم می‌شود.

وی ادامه داد: شما سر خوشحالی گل دیدید که هر بازیکن یک نوع خوشحالی گل داشت؛ یک بازیکن گریه می‌کرد، یکی دیگر قلب خودش را گرفته بود، آقا بهزاد(غلامپور) به یک شکل دیگر پرید ولی سید حسین هم باورش نمی‌شد که ما در آن دقیقه گل زدیم.

مدافع میانی استقلال یادآور شد: بحث من این است که چرا ما در این فضای مجازی غلط فرهنگ درستی نداریم؟ چرا بازیکنان ما را سه، چهار روز در یک هفته قضاوت می‌کنند؟ یک هواداران باید عملکرد بازیکن در کل سال را ببینید، نه یک بازی.

مرادمند با دفاع از سید حسین حسینی ابراز کرد: بازیکنان تیم‌هایی مثل استقلال فشار زیادی متحمل می‌شوند ولی متاسفانه با یک بازی، بازیکن را خیلی خوب می‌دانند و با یک مسابقه، خیلی او را نقد می‌کنند. این کارها اشتباه است و شما باید یک سال بازیکن را ببینید و بعد در مورد او نظر بدهید.

او تاکید کرد: پس از بازی این هجمه برای کاپیتان استقلال خیلی زیاد است. این هم فقط بخاطر فرهنگ غلط فضای مجازی است که نمی‌دانیم مدیریت آن چطور بوده و از دست همه ما گذشته است.

مرادمند در خصوص عدم واکنش سید حسین حسینی در صحنه گل قهرمانی امید عالیشاه برای پرسپولیس ابراز کرد: فاصله مدافع باید بیشتر شود، به گلر فضا بدهید تا دید داشته باشد، باید خط دفاع بالاتر بیاید و ... و در نهایت بخاطر بی‌نظمی خودمان گل خوردیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    اصلا آقا جون گيريم ناراحت هم شد تو كدوم گل مقصر بود همه اش تقصير داسيلوا ودفاع بود كه دوتا دربي رو باختيم الكي ديگري رو خراب نكنيم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید