بانک کشاورزی در آستانه فرارسیدن ۹۰ سالگی خود، همواره بر اهمیت کشاورزی اقتصادی و دانش‌بنیان با بهره‌گیری از روش‌ها و فناوری‌های نوین خصوصا برای جامعه هدف خود با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیکی تأکید داشته که هدف آن افزایش بهره‌وری منابع و تولیدات کشاورزی و رشد و توسعه اقتصاد کشاورزی است. برای بانک کشاورزی در کنار سودآوری و کسب درآمد، رضایت حداکثری مشتریان نسبت به دریافت خدمات سهل و آسان بسیار اهمیت دارد.

کسب رضایت مشتریان هدف خدمت‌رسانی بانک کشاورزی ایران

به گزارش سلام نو به نقل از بانک کشاورزی، بانک کشاورزی که در تأمین اعتبار بخش کشاورزی در ایران، نقش اساسی داشته و تسهیلات و سرمایه مورد نیاز فعالان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی و دام و طیور کشور، به صورت کاملاً تخصصی توسط این بانک تأمین می‌شود، تلاش می‌کند تا در چارچوب وضعیت منابع و مصارف بانک متناسب با امکانات موجود، اعتبارات تخصیص داده شده را با توجه به نیازهای مالی جامعه هدف خود یعنی کشاورزان و روستاییان به کار بگیرد. تا از این طریق در مرحله اول وام‌گیرندگان خرد و در مراحل بعدی تمامی دریافت‌کنندگان تسهیلات بتوانند این اعتبارات را به صورت غیرحضوری با ابزارهای نوین دریافت کنند.

بانک کشاورزی در سطح کشور دارای شعب بسیاری است و امکانات مختلفی نظیر صدور کارت‌های بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه، کارت‌های اعتباری، ارائه خدمات بانکی اینترنتی و موبایلی، ارائه خدمات ارزی و سایر خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ارتقاء سطح معیشت و زندگی کشاورزان، توانمندسازی زنان روستایی، توسعه و رونق بخش کشاورزی، سرمایه‌گذاری و حمایت در جهت خودکفایی و ارتقای کیفیت صنعت غذایی کشور، تزریق سرمایه و جهت بخشی به طرح‌های کشاورزی در راستای حفظ منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست، توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی، فعالیت های انسان دوستانه و خیریه، حمایت مادی و معنوی از فعالیت های علمی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری تنها بخش کوچکی از فعالیت‌ها و اهداف بانک کشاورزی در راه خدمت‌رسانی به جامعه است.

بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱ همچون سال‌های گذشته، تلاش خود را برای حمایت از بخش کشاورزی و توسعه آن به نحو مطلوب انجام داده است. با توجه به اهمیت بخش کشاورزی برای اقتصاد کشور و تأمین امنیت غذایی، بانک کشاورزی به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های ایران و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، تسهیلات مالی و خدمات مناسبی را برای فعالان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی در اختیار قرار می‌دهد. در نتیجه، بخش کشاورزی کشور به دلیل حمایت‌های مناسب از طرف بانک کشاورزی، شاهد رشد و توسعه قابل توجهی بوده است.

بانک کشاورزی در سال گذشته بیش از یک میلیون تسهیلات در قالب عقود مختلف به مشتریان پرداخت کرده است که حدود ۷۰۰ میلیون از این تسهیلات به صورت وام‌های خرد بوده است. با توجه به چالش‌های موجود در حوزه بانکداری، بانک کشاورزی برنامه‌های ویژه‌ای را برای مشتریان خود در سال ۱۴۰۲ درنظر گرفته است. مدیرعامل بانک کشاورزی معتقد است که سال پیش رو، بزنگاه با اهمیتی برای بانک کشاورزی و یکایک کارکنان این بانک است.

بانک کشاورزی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به آحاد جامعه، تلاش می‌کند تا با هدایت نقدینگی و منابع بانکی به سمت رشد تولید، در تحقق شعار سال و امنیت غذایی جامعه ایرانی نقش اساسی ایفا کند. این بانک همواره در طول سال‌های فعالیت خود سعی داشته تا با عمل به مسیرهای فناورمحور روز دنیا، برنامه‌های خود را در راستای دسترسی آسان و سرعت در ارائه خدمات بانکی به مشتریان بر پایه بانکداری نوین تبیین و اجرا کند.

با نگاهی به عملکرد چند حوزه بانک کشاورزی، این مسئله کاملا شفاف و مشخص است که اهداف توسعه‌ای این بانک در جهت رفع نیازهای اولیه جامعه کشاورزان و اقشار ضعیف استوار شده است. این بانک تسهیلات مالی و تخصصی برای افزایش تولید کشاورزی و دامپروری، به نوعی به توسعهٔ کشاورزی و پایداری اقتصاد کشور کمک کرده است. بانک کشاورزی با پرداخت‌ وام‌هایی با شرایط مناسب، شرایط اقتصادی کشاورزان و دامداران را بهبود بخشیده و این امر باعث افزایش تولیدات کشاورزی در کشور شده است.

بانک کشاورزی بنا دارد تا همزمان با جشن نودمین سالگرد تاسیس این بانک، خدمات جدیدی در حوزه بانکداری الکترونیک به منظور تسهیل فرایندها و سهولت دسترسی خدمات به صورت غیرحضوری برای مشتریان را به انجام برساند. به همین منظور در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور اقدام به رونمایی از اپلیکیشن «باران» کرد. یکی از اهداف اصلی اپلیکیشن «باران» دریافت تسهیلات خرد توسط مشتریان به آسانی و در کمترین زمان ممکن به طور اخص برای جامعه هدف این بانک است.

به گفته مدیرعامل بانک کشاورزی، برنامه کاربردی «باران» سرآغاز یک حرکت در مسیر بانکداری الکترونیکی

از سوی این بانک می‌باشد و قرار است در دوره‌های منظم خدمات جدیدی به این برنامه در دوره‌های مختلف اضافه شود.

بانک کشاورزی یکی از بزرگترین بانک‌های ایران با داشتن پایگاه مردمی و رضایت حداکثری مشتریان خصوصا در سطح اقشار کم‌برخوردار جامعه است که در زمینه بانکداری دیجیتال نیز فعالیت دارد.

این بانک با فراهم کردن امکانات موردنیاز برای مشتریان خود در زمینه بانکداری الکترونیکی سعی کرده تا تسهیل در فرایندهای ارائه خدمات را برای کشاورزان و روستاییان و سپس تمامی اقشار جامعه خصوصا در حوزه پرداخت وام‌های حمایتی و تکلیفی به انجام برساند. چرا که هدف اصلی این بانک برای خدمت‌رسانی ایده‌آل تعریف شده از نتایج کسب رضایت حداکثری مشتریان است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید