در سال‌های اخیر، استفاده از کرم های دور چشم برای کاهش علائم پیری و چین و چروک‌های این ناحیه به عنوان یکی از مراقبت‌های پوستی بسیار مهم، مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید، این بوده که از چه سنی می‌توانند از این کرم‌ها استفاده کنند؟

از چه سنی می توانیم از کرم های دور چشم استفاده کنیم؟

بررسی‌های علمی نشان می‌دهد که استفاده از کرم های دور چشم باید از سنین پایین‌تر شروع شود تا پوست به شکل بهتری بتواند از عناصر مغذی مورد نیازش بهره ببرد و به این ترتیب از ایجاد چین و چروک‌های زودرس پیشگیری شود؛ بنابراین در این مقاله به این مسئله پرداخته خواهد شد که از چه سنی می‌توان از کرم های دور چشم استفاده کرد و چطور باید برای خرید کرم دور چشم خارجی و باکیفیت اقدام کرد.

افزایش سن چه تأثیری بر روی پوست دور چشم دارد؟

با گذشت زمان، پوست دور چشم با چالش‌هایی مانند افزایش خطوط ریز، چین و چروک و تیرگی‌ها روبرو می‌شود. این تغییرات باعث شده تا اغلب افراد بالای ۳۰ سال به استفاده از کرم‌های دور چشم نیاز داشته باشند تا بتوانند وضعیت پوست حساس و نازک حاشیه چشم‌ها را بهبود ببخشند. برخی از عواملی که با افزایش سن باعث تغییرات پوست دور چشم می‌شوند، عبارتند از:

1. کاهش کلاژن: با گذشت زمان، سطح کلاژن پوست کاهش می‌یابد که باعث ظهور چین و چروک در پوست این قسمت می‌شود.

3. کاهش استحکام پوست: یکی از تأثیرات افزایش سن بر روی پوست دور چشم، افتادگی و شل شدن پوست است که به دلیل کاهش حجم چربی زیر پوست و هیالورونیک اسید رخ می‌دهد. به این ترتیب استحکام و کشش پوست کاهش می‌یابد.

4. تأثیرات محیطی: عوامل مختلف محیطی مانند آفتاب، خشکی و آلودگی هوا نیز باعث افزایش تغییرات در پوست انسان مخصوصاً پوست نواحی حساسی مانند دور چشم می‌شود.

5. کاهش خاصیت کشسانی: تحلیل رفتن قوام پوست دور چشم و از دست رفتن خاصیت کشسانی آن یکی دیگر از عوارض افزایش سن محسوب می‌شود که ناشی از تخریب رشته‌های کلاژن و الاستین است. علاوه ‌بر این‌ها تغییراتی مانند خشک‌ و سفت شدن لایه‌های سطحی پوست هم مزید بر علت می‌شوند تا پوست دور چشم شما با افزایش سن حالت شکنندگی پیدا کند.

بهترین سن برای شروع استفاده از کرم دور چشم کدام است؟

انتخاب دقیق بهترین سن برای شروع استفاده از کرم دور چشم با توجه به شرایط فردی و محیطی افراد متفاوت است. با این حال، بر اساس نظر پزشکان و متخصصان پوست، معمولاً برای شروع استفاده از کرم دور چشم، سن 25 سال به بالا را توصیه می‌کنند. در این سن، پوست دور چشم شروع به نشان دادن علائم پیری می‌کند و استفاده از کرم دور چشم می‌تواند به پیشگیری از تشدید این علائم کمک کند. به همین دلیل، افراد بالای 25 سال باید با یک روتین پوستی مناسب و استفاده از کرم های دور چشم خارجی و باکیفیت از پوست حساس و نازک اطراف چشم‌های خود محافظت کنند.

از چه سنی می توانیم از کرم های دور چشم استفاده کنیم؟

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

استفاده از کرم های دور چشم، مزایای فراوانی به همراه دارند و به راحتی سبب بهبود پوست حساس و نازک حاشیه چشم‌ها می‌شوند. در ادامه به برخی دیگر از مزایای استفاده از کرم دور چشم اشاره خواهیم کرد:

1. کاهش چین و چروک: پوست دور چشم، بسیار نازک‌تر و ضعیف‌تر از سایر بخش‌های صورت است؛ بنابراین به‌ راحتی خطوط ریز و چین‌های پیری را نشان می‌دهد. استفاده از کرم دور چشم می‌تواند باعث کاهش چین و چروک‌ها شود.

2. بهبود کیفیت پوست: استفاده از کرم دور چشم می‌تواند سبب بهبود کیفیت پوست شده و در صورت استفاده مستمر باعث شفافیت و کاهش پف و تیرگی پوست حاشیه چشم‌ها خواهد شد.

3. مراقبت از پوست حساس: پوست دور چشم‌ها بسیار حساس است و باید به دقت مراقبت شود. استفاده از کرم دور چشم با ترکیباتی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها باعث می‌شود که از پوست حساس و نازک در این منطقه به خوبی محافظت شود.

نکات مهم پیش از خرید کرم دور چشم

قبل از خرید کرم دور چشم، باید به چند نکته توجه کرد. در زیر به برخی از این نکات اشاره شده است:

1. نوع پوست: باید از کرمی که مناسب نوع پوست شما است استفاده کنید. برای مثال، اگر پوست شما چرب است، باید از کرم دور چشم ضد چروک با فرمولاسیون سبک استفاده کنید.

2. تاریخ انقضا: همانند سایر محصولات پوستی، کرم دور چشم نیز تاریخ انقضای خود را دارد. قبل از استفاده از کرم، حتماً تاریخ انقضای آن را بررسی کنید. اگر کرم دور چشم مورد نظر خود را از فروشگاه شیمن شاپ خریداری کنید، جای هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت؛ چرا که تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در این فروشگاه از تضمین کیفیت محصول برخوردار بوده و تاریخ انقضای هر یک نیز در قسمت توضیحات هر محصول درج شده است.

از چه سنی می توانیم از کرم های دور چشم استفاده کنیم؟

3. عوامل تحریک کننده: قبل از خرید کرم دور چشم، لازم است که برچسب مشخصات محصول را بررسی کرده و از خرید محصولاتی که حاوی عوامل تحریک کننده پوست هستند، خودداری کنید. برچسب مشخصات محصول شامل اطلاعات مفیدی در مورد ترکیبات و محتوای محصول است. برندهای معتبر این اطلاعات را به صورت شفاف روی برچسب محصول قرار می‌دهند تا به شما کمک کنند تصمیم به خرید بهتری بگیرید.

4. برند سازنده: برند سازنده کرم دور چشم نیز از مهم‌ترین عواملی است که قبل از خرید باید به آن توجه کرد. از طرفی رعایت استانداردهای بهداشتی بین المللی نیز برای برندهای معتبر امری بسیار مهم است؛ به همین دلیل شما می‌توانید کرم دور چشم خود را از برندهایی نظیر فارم استی، بیوتی اف جوسان، نیپ فاب، فیلورگا، اینکی لیست که همگی در فروشگاه شیمن شاپ موجود هستند، تهیه کنید.

از کجا کرم دور چشم خارجی و اصل بخرم؟

در دنیای پر دغدغه امروزی، خرید اینترنتی اقلامی که به آن‌ها نیاز داریم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اغلب افراد است. به همین دلیل اگر شما هم ‌زمان کافی برای گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف را ندارید یا اینکه نمی‌توانید به کیفیت کرم های دور چشم خارجی ارائه شده در فروشگاه‌های مختلف اعتماد کنید، بهترین انتخاب برای شما خرید کرم دور چشم اورجینال از فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ است.

شیمن شاپ ازجمله فروشگاه‌های آنلاین معتبر است که طی سال‌های گذشته در زمینه فروش اینترنتی محصولات مو و پوستی مختلف مانند کرم‌های دور چشم فعالیت دارد. برای خرید محصولات مراقبتی دور چشم خارجی می‌توانید به آدرس https://shimenshop.com/ مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، آن را درب منزل تحویل بگیرید. از طریق فروشگاه شیمن شاپ هم‌اکنون می‌توانید برای خرید کرم دور چشم باکیفیت و اورجینال از بهترین برندهای سراسر جهان اقدام کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید