آخرین بار اینتر با مورینیو با شکست بارسلونا به دیدار فینال رسید.

افعی ها بعد از ۱۳ سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند

به گزارش سلام نو، اینتر مثل بازی رفت موفق شد در دیدار برگشت نیز کنترل توپ و زمین را در اختیار بگیرد و با کسب پیروزی یک بر صفر و تک گل لائوتارو مارتینز، در مجموع دو دیدار با نتیجه سه بر صفر به فینال راه یافت.

با توجه به مسئولیت سنگین میلان در دیدار برگشت و شکست این تیم در دیدار رفت، شاگردان پیولی نیاز مبرمی برای حمله کردن و گلزنی داشتند. علی رغم عملکرد نسبتاً خوب، دفاع سرسخت اینتر میلان در نیمه نخست اجازه باز شدن دروازه را نداد تا نقشه‌های میلان نقش بر آب شود.

در نیمه دوم، کار برای میلان سخت‌تر از نیمه اول شد. با سپری شدن زمان، تیم اینتر انگیزه بالاتری برای پیروزی و رسیدن به دیدار نهایی پیدا کرد و میلان نیز حتی نتوانست نمایش خود در نیمه اول را تکرار کند. ناکامی‌های مکرر در حملات باعث شد تا نه تنها میلان تهدیدی روی دروازه حریف خلق نکند، بلکه اینتر نیز قدر مالکیت توپ را بداند و بالاخره به یک گل حساس برسد.

در دقیقه ۷۴ لائوتارو مارتینز موفق شد با همکاری خوبش کنار روملو لوکاکو، دروازه میلان را فرو بریزد. گلزنی لائوتارو برای اینتر امید زیادی به این تیم داد و شاگردان اینزاگی را برای صعود به مرحله فینال تقریباً امیدوار کرد.

رافائل لیائو که به دلیل مصدومیت بازی رفت را از دست داده بود، حضورش در دیدار برگشت مؤثر نبود و نهایتاً این ستاره پرتغالی نتوانست تیمش را در مسبقات لیگ قهرمانان اروپا نگه دارد.

اینتر از فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسیده و آخرین بار آن‌ها همراه با ژوزه مورینیو موفق شدند یک سه گانه تاریخی را کسب کنند. حالا پس از سال‌ها بار دیگر فرصتی برای تیم ایتالیایی فراهم شده تا خودش را در فینال نشان دهد. در صورت قهرمانی افعی‌ها، نراتزوری به چهارمین قهرمانی خود در اروپا می‌رسد. آن‌ها همچنین فرصت دارند تا در دیدار نهایی کوپا برابر فیورنتینا به میدان بروند و یک جام دیگر نیز در این فصل کسب کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید