خالکوبی عیسی آل‌کثیر که در بازی دربی گلزنی کرد مورد توجه هواداران قرار گرفت.

خالکوبی عیسی آل کثیر در دربی پایتخت جنجالی شد + عکس

 به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، عصر روز گذشته در ورزشگاه آزادی دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند تا برای صدمین بار در تاریخ مقابل هم صف آرایی کنند. این بازی نهایتا با تک گلی که عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس زد به اتمام رسید تا حالا تعداد بردهای هر دو تیم در این رقابت مهیج برابر شود.

چهره اصلی این مسابقه، ولی عیسی آل‌کثیر بود؛ مهاجم جنوبی پرسپولیس که نیمه دوم وارد زمین شد و طولی نکشید که دروازه استقلال را درست مثل اردیبهشت ۱۴۰۰ گشود. عیسی که تا چند هفته پیش با شایعات متعددی دست و پنجه نرم می‌کرد، بعد از گلزنی خوشحالی خاصی انجام داد. در واقع چند هفته قبل بود که شایعه شد یحیی گل‌محمدی از عیسی آل‌کثیر به دلیل افراط در خالکوبی و تهییج بقیه بازیکنان در این زمینه، این بازیکن را از ترکیب بیرون گذاشته است. امری که البته مطابق با انتظار تکذیب و حتی عیسی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد که چنین موردی صحت ندارد.

دربی روز گذشته، ولی محلی برای مهاجم پرسپولیس شد تا حداقل از خالکوبی‌های جدید رونمایی کند. او که پیش‌تر خالکوبی‌های روی دستش را به نمایش گذاشته بود، این بار با درآوردن پیراهن نشان داد که خالکوبی‌های جدید و متعددی دارد. عیسی از عبارت‌های عربی، انگلیسی، شماره ۷ و البته یکی دو شکل برای خالکوبی استفاده کرده است. به گزارش فرارو، شاید آن بخش از خالکوبی عیسی که به زبان عربی حک شده، بیش از بقیه جلب توجه کرده باشد. عبارت «کل ساق سیسقی بما سقی» که شاید بتوان معادل فارسی آن را «از هر دست بدهی، از همان دست می‌گیری» ترجمه کرد.

عکس| رونمایی از خالکوبی خاص گلزن پرسپولیس در دربی/ آل‌کثیر به این شکل بدنش را به نمایش گذاشت

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید