کیوان مرادیان کوچکسرائی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: چطور می شود یک وزیر در طول ۴ ماه دو بار استیضاح شود؟

نماینده مجلس: برای شعور مردم و شعور نمایندگان ارزش قائل شوید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مرادیان گفت: در بحث استیضاح وزیر صمت بنده خواهش می کنم برای شعور مردم و شعور نمایندگان ارزش قائل شوید.

کیوان مرادیان کوچکسرائی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: مشکلاتی که کشاورزان با آن مواجه هستند آنها را دچار سردرگمی کرده است. بخشی از مشکلات کشاورزان به بحث دام برمی گردد و بیشتر چالش های گوشت قرمز و مرغ به این بخش برمی گردد که از رئیس جمهور می خواهم تصمیم مقتضی در این حوزه گرفته شود.

وی در ادامه اظهار کرد: ضوابطی که برای بحث رتبه بندی در آئین نامه پیش بینی شده است باید تغییر کند، ما به شاخصه ها اعتراض داریم و باید فرهنگیان به حقشان برسند. در بحث استیضاح وزیر صمت بنده خواهش می کنم برای شعور مردم و شعور نمایندگان ارزش قائل شوید. چطور ممکن است در سه سال نمایندگی چه در دولت قبل چه در دولت جدید یک وزیر استیضاح نشود و لابی و رایزنی شود اما این در کجا تصمیم گیری می شود که یک وزیر در ۴ ماه دو بار استیضاح شود؟ ما از هیات رئیسه می خواهیم که تصمیمات خود را شفاف کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید