مرکز خرید میلاد نور یکی از اولین مراکز خرید مُدرن و یکی محبوب‌ترین مراکز خرید تهران در شهرک غرب است.

هر آنچه باید درباره مرکز خرید میلاد نور تهران بدانید

مرکز خرید میلاد نور یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید تهران است که در شهرک غرب قرار دارد. دلیل مورد توجه بودن این مرکز خرید، حضور برندهای پرطرفدار در این مجموعه فروشگاهی-تفریحی است. هم‌اکنون ۳۵۷ واحد تجاری در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند که کالاها و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. اگر علاقه‌مند به خرید هستید، می‌توانید در میلاد نور تجربه لذت‌بخشی از خرید پوشاک و کیف و کفش، اکسسوری، محصولات برند و طلا و جواهر داشته باشید.

میلاد نور با سابقه درخشانی که در ارائه محصولات باکیفیت و اورجینال داشته، سال‌ها است که مورد توجه بسیاری از شهروندان تهرانی قرار گرفته است. این مجتمع تجاری-تفریحی در سال ۱۳۷۸ با معماری فوق العاده‌ای که از کشورهای اروپایی الهام گرفته است، افتتاح شد و هم‌اکنون نیز حدود ۱۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. جالب است بدانید که در شهرهای دیگر ایران از جمله تبریز، قم و ارومیه نیز مراکز خریدی با نام میلاد نور وجود دارند.

مرکز خرید میلاد نور، شامل ۳۲۶ فروشگاه در ۶ طبقه است. طبقه ششم این مجتمع به سبک مراکز خرید اروپایی به شکل بسیار زیبایی طراحی شده است. حضور برندهای مشهوری همچون خانه و آشپزخانه، آدیداس، پوما، پیرگاردین، دسینی، مادرکر، سها، فورجینال، آیس، تی تی، ورساچه، دیزل، لیوایز، جردانو، دولچه گابانا، تامی، نایک، بامبو، بوفالو، ماکسیم، یاتاش و میس ایکس در طبقات زیرین مجتمع، این مرکز خرید را از سایر مراکز خرید مشابه در شهر تهران متمایز ساخته است.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این مرکز خرید، رستوران ملل در طبقه ششم آن است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در این طبقه فود کورتی لوکس با انواع غذاهای بین‌المللی و یک کافی‌شاپ شیک با دکوراسیون زیبا و هنرمندانه پذیرای مشتریان است.

میلاد نور کجاست؟

مرکز خرید میلاد نور از قدیمی‌ترین مراکز خرید پایتخت است که در شهرک غرب قرار دارد.

  • آدرس مرکز خرید میلاد نور: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی

هر آنچه باید درباره مرکز خرید میلاد نور تهران بدانید

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید میلاد نور

مسیر دسترسی به پاساژ میلاد نور بسیار ساده است. اگر از تاکسی یا اتوبوس برای جابه‌جایی در شهر تهران استفاده می‌کنید، باید میدان صنعت را به‌عنوان مقصد خود در نظر بگیرید. وقتی به میدان صنعت رسیدید از ضلع غربی میدان وارد بلوار فرحزادی بشوید تا با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید میلاد نور برسید. همچنین، اگر از خودرو شخصی استفاده می‌کنید بزرگراه شیخ فضل‌الله را به سمت غرب انتخاب کنید تا به میدان صنعت برسید.

دسترسی به مرکز خرید میلاد نور با مترو

این مرکز خرید در منطقه دو شهرداری تهران، در شهرک غرب یا اگر بخواهیم با اسم جدیدش بگوییم، شهرک قدس قرار دارد. این مجتمع کنار خیابان فرحزادی است و فاصله زیادی با میدان صنعت ندارد.

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این پاساژ، ایستگاه میلاد نور است که دو خط ۲۸۱ (کوهسار-میدان صنعت) و خط ۲۹۵ (تامین اجتماعی-میدان صنعت) از آن عبور می‌کند که البته این ایستگاه فاصله خیلی کمی با دارد. همچنین می‌توانید از نقاط مختلف تهران، اتوبوس‌های میدان صنعت را سوار شوید و به نزدیکی پاساژ برسید. پایانه اتوبوس میدان صنعت یکی از پایانه‌های مهم است که تقریبا از هر نقطه تهران خطی به این ایستگاه وجود دارد.

اگر می‌خواهید با استفاده از مترو به این پاساژ برسید باید بدانید که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به میلاد نور ایستگاه مترو میدان صنعت‌ (خط هفت مترو تهران) است. از میدان صنعت تا پاساژ حدود ۵۰۰ متر فاصله وجود دارد.

فروشگاه های میلاد نور

بسیاری از برندهای شناخته‌شده بین‌المللی در مرکز خرید میلاد نور نمایندگی دارند که این موضوع یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن برای خریداران به شمار می‌رود. در واحدهای تجاریِ میلاد نور انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی، طلا و جواهر، پوشاک و لوازم کودکان، بهداشتی و زیبایی، خیاطی، سوپرمارکت، عکاسی، بانک و صرافی، فرهنگی و هنری، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، املاک و غیره عرضه می‌شود.

هر آنچه باید درباره مرکز خرید میلاد نور تهران بدانید

طبقات مختلف مرکز خرید میلاد نور شامل فروشگاه‌های گوناگون و متنوعی است از جمله:

  • طبقه اول: فروشگاه کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، آرایشی بهداشتی، لباس خواب زنانه، شال و روسری، عینک آفتابی، رومیزی، محصولات طبی
  • طبقه دوم: بورس جواهرات، طلا و ساعت
  • طبقه سوم: پوشاک زنانه و مردانه، لوازم تولد و دکوراتیو
  • طبقه چهارم: بورس پوشاک زنانه، مردانه، مجلسی، اسپرت، کیف و کفش مردانه و زنانه، پوشاک کودک، فرش، دکوری، تزیینی، صرافی، املاک، سی‌دی، لوازم جانبی کامپیوتر، پیانو، عطر، زیورآلات، املاک، تم تولد و عروسک، صنایع دستی، تعمیرات طلا
  • طبقه پنجم: سرویس خواب کودک و نوجوان، تابلو، لوستر، دکوری، تزیینی، عکاسی، لوازم آشپزخانه، کالای خواب، مانتو، پرده، مبلمان، کمد، سیسمونی، شمعدان
  • طبقه ششم: رستوران، کافه و فودکورت
کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید