اگر دنبال خرید شب عیدی اقتصادی، جذاب، متنوع و البته راحت و بدون دردسر هستید باید بازار بزرگ دلگشا را امتحان کنید.

چرا بازار بزرگ دلگشا بهترین گزینه برای خرید شب عید است؟

سلام نو - سرویس اقتصادی: خرید شب عید یکی از سنت‌های مهم و پرطرفدار در بسیاری از جوامع و فرهنگ‌ها؛ از جمله ایران است. بسیاری از مردم در این شب عید به دنبال خرید لباس، لوازم آرایشی، اسباب بازی، مواد غذایی و مرغوبترین محصولات ممکن هستند تا سال جدید را به بهترین شکل آغاز کنند.

با این همه با توجه به اوضاع اقتصادی نامناسب ایران و ایرانیان در ماه‌های گذشته به نظر می‌رسد بسیاری شور و شوق سابق را برای خرید عید ندارند. بسیاری هم این سوال را می‌کنند که آیا خرید عید همچنان مثل سابق جذاب و اصلا ممکن است؟

واقعیت این است که فشار اقتصادی باعث ناخوشی احوال همه ما می‌شود، اما خرید شب عید حتی در اوضاع اقتصادی کنونی می‌تواند مزایای خود را داشته و هنوز ممکن باشد.

۳ مزیت خرید شب عید

تخفیف‌های ویژه: فروشگاه‌ها در شب عید، برای جذب مشتریان، تخفیفات ویژه‌ای اعمال می‌کنند که این می‌تواند برای خریداران بسیار سودآور باشد. این تخفیف‌ها به ویژه در این روزها که اوضاع اقتصادی چندان مطلوب نیست می‌تواند جذاب‌تر باشد.

تنوع محصولات: در شب عید، بیشتر فروشگاه‌ها در کنار محصولات پایان فصل، محصولات جدید و متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند. این به خریداران امکان می‌دهد تا از تنوع بیشتری برای خرید و استفاده از محصولات لذت ببرند.

شادی و شور: خرید شب عید، به خریداران امکان می‌دهد تا از شادی و شور جامعه در این روز لذت ببرند. محل‌های خرید، با نورپردازی و تزئینات شاداب و خاص، به این مهم کمک می‌کنند. حتی اگر خرید خاصی ندارید سری به بیرون بزنید و هوایی عوض کنید.

پیشنهادهایی ساده برای خرید شب عید

برای خرید شب عید، بهتر است قبل از شروع خرید، یک لیست از محصولاتی که به آن‌ها نیاز دارید تهیه کنید و بر اساس آن، به خرید بروید. با این مدل به جای خرید بیش از حد، به محصولات مورد نیاز خود می‌پردازید و اجازه هدر رفتن پول خود را نمی‌دهید. البته بد نیست که منعطف هم باشید، شاید چیز خوبی دیدید و نیاز بود آن را به لیست خود اضافه کنید.

چرا بازار دلگشا بهترین گزینه برای خرید شب عید است؟

علاوه بر این، بهتر است در محل‌های خرید خیلی شلوغ که کیفیت خرید شما را کاهش می‌دهند خرید نکنید و از اماکنی با کیفیت و مناسب برای خرید استفاده کنید. همچنین بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و مراکز خرید شناخته شده خرید کنید تا متحمل ریسک و ضرر نشوید.

در نظر داشته باشید که با انجام یک خرید هوشمندانه، می‌توانید از تمامی مزایای خرید شب عید بهره ببرید و این تجربه را به یک خاطره خوب برای خود تبدیل کنید.

بازار بزرگ دلگشا و یک خرید شب عید اقتصادی و دلپذیر

بازار بزرگ دلگشا در قلب بازار تهران یکی از آن مراکز تجاری بزرگ، مدرن و مجهزی است که با وسعت و تنوع بسیار می‌تواند تبدیل به گزینه اول شما برای خرید شب عید شود.

شاید بپرسید چرا در تمام بازار تهران بازار بزرگ دلگشا گزینه اول خواهد بود؟ پیش از همه چیز این مرکز تجاری چند قدم بیشتر تا مترو ۱۵ خرداد فاصله ندارد؛ این یعنی دسترسی عالی. مسئله بعد تعدادی بالای فروشگاه‌های کوچک و بزرگ دلگشا است. در این بازار بزرگ ۱۵۰۰ واحد تجاری در بیش از ۱۷ گروه کالا و خدماتی در حال ارائه خدمات هستند.

چرا بازار دلگشا بهترین گزینه برای خرید شب عید است؟

نکته قابل توجه بعدی امکانات قابل توجه بازار بزرگ دلگشا است. ۱۰ آسانسور، ۵۰ پله برقی، سیستم تهویه به روز و کارآمد، کافه‌های کوچک در هر طبقه و فود کورت آرامش خیال شما را تامین می‌کند. در کنار این‌ها گاه به گاه شاهد اجرای کنسرت‌های کوچک زنده خوانندگان شناخته شده ایران و برنامه‌های ویژه کودکان نیز خواهید بود.

در تازه‌ترین اقدام نیز دلگشا یک طبقه خود را با بیش از ۱۳۰ واحد تجاری را با مدرن‌ترین طراحی و امکانات به صنف طلافروشان اختصاص داده تا به بورس تخصصی طلا تبدیل شود.

تمام این‌ها باعث می‌شود تا شما دست خالی از این بازار بزرگ خارج نشوید. مثلا بعید است لباسی بخواهید و در دلگشا پیدا نکنید؛ به ویژه لباس‌های زنانه که به شدت متنوع است.

مزیت دیگری هم که نباید از آن غافل بود قیمت‌های مناسب دلگشا است. با توجه به تنوع فروشگاه‌های موجود در بازار بزرگ دلگشا و حضور در فضای بازار قیمت‌ها رقابتی است و شما عموما کالای مدنظر خود را به قیمتی مناسب پیدا می‌کنید و از این نظر چندان نگران نخواهید بود.

مردم درباره بازار دلگشا چه می‌گویند؟

بد نیست نگاهی هم به نظرات مردم درباره بازار بزرگ دلگشا داشته باشیم؛ نظرات متنوع که عموما کیفیت فروشگاه‌های حاضر در این مرکز خرید را تایید می‌کنند.

یک خریدار ضمن رضایت از امکانات بازار و کیفیت اجناس قیمت‌ها را نیز در تناسب با کیفیت اجناس می‌داند:

خیلی‌‎‎ عالیه از نظر امکانات همه چیش عالیه نماز خونه دستشویی غذا خوری کافی شاپ حتی رفتار اکثر پرسنل. منتها قیمتاشم‌‎‌​‌​ عالی بود فک کنم کرایه شون زیاده اما جنسای خوشگل و بروزی هم داشت. بعضیاشون واقعا ارزششو داشت که هزینه‌‏‏ کنی و بخری جنساشون خیلی خوب بود. فک نکنم جای دیگه این جنسا پیدا بشه؛ لباسای مارک خارجی جنس خوب.

خریداری دیگر اما قیمت‌ها را مناسب‌تر می‌داند و می‌نویسد:

امکانات نشستن‌‎‌​‌​ و سرویس بهداشتی ش مناسبه، رستوران و‏‏ کافه داره. لباساش تنوع داره،قیمتا مناسبه.

یکی دیگر از خریداران به دسترسی خوب اشاره دارد:

امکانات‌‎‎ عالی،لوکس،دم مترو۱۵خرداد،بورس هرنوع پوشاک وروسری‌‎‌​‌​ وشال،پله برقی آسانسور،قیمت مناسب عمده اگه‌‏‏ رستورانش راه بیفته که بی نظیره.

مهدی که تجربه خرید از این بازار را دارد می‌نویسد:

بهترین مکان و با کلاس ترین نقطه بازار برای یک خرید خوب و مطمئن

چند خریدار دیگر نیز دلگشا را باکیفیت، مدرن و جذاب می‌دانند و با معقول دانستن قیمت اجناس آن به این بازار بزرگ لقب«ارزان‌سَرا» داده‌اند. پس اگر دنبال یک خرید اقتصادی، جذاب و ساده هستید سری به بازار بزرگ دلگشا بزنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید