کلینیک تخصصی بیوتی لند دارای خدمات مشاوره رایگان و پشتیبانی آنلاین می باشد. دریافت مشاوره و کسب اطلاعات کافی در مورد خدمات زیبایی و کلیه مزایا و عوارض آن امری حیاتی و حائز اهمیت می باشد.

مرکز تخصصی زیبایی بیوتی لند

بیوتی لند ( یاس بیوتی )، با دارا بودن کادر پزشکی مجرب و متخصص ، شرایط بهداشتی ایمن و مناسب ، دستگاه ها و تکنولوژی های به روز دنیا ، استفاده از جدید ترین متد ها و ارائه عالی ترین سطح خدمات درمانی و زیبایی یکی از بهترین کلینیک های تخصصی پوست و زیبایی در سراسر کشور می باشد. بیوتی لند دارای شعبه های بسیاری در تمامی نقاط کشور است و هرکدام از آن ها به عالی ترین شکل ممکن ارائه خدمات می کنند.

بیوتی لند متخصص خدمات زیبایی

انتخاب یک کلینیک خوب و مناسب علاوه بر دریافت نتیجه ای عالی و ماندگار منجر به زیبایی و سلامت پوست و چهره می شود. بهره گیری از عالی ترین و کامل ترین خدمات ، تجهیزات و تکنولوژی ها موجب رضایت مندی مراجعین در دریافت خدمات می گردد. کلینیک تخصصی بیوتی لند دارای انواع دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا می باشد و کلیه افراد با تمامی شرایط خاص خود قادر به انجام خدمات پوستی و زیبایی می باشند. با مراجعه به بیوتی لند و کسب خدمات منحصر به فرد آن پیری و آسیب های پوستی برای همیشه درمان می شوند و شادابی و طراوت پوست به حالت اولیه خود باز می گردد.

مرکز تخصصی زیبایی بیوتی لند

خدمات زیبایی بیوتی لند

  1. تزریق ژل در بیوتی لند : خدمات تزریق ژل موجب فرم دهی و شکل دهی به نواحی مختلف بدن به صورت دلخواه و ایده آل می شود. بیوتی لند با استفاده از به روز ترین متد ها و بهترین برند ها، مطمعن ترین و کامل ترین وجه خدمات تزریق ژل را ارائه می کند. تزریق ژل علاوه بر کاربرد ها و مزیت های زیبایی دارای مصارف درمانی نیز می باشد. فرآیند تزریق ژل بر روی صورت و بدن انجام می شود و مورد تایید و استقبال بسیاری از افراد شده است. تمامی افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند از مزایای تزریق ژل بهره می برند. تزریق ژل موجب رفع و درمان مشکلات نامتقارنی در صورت و بدن می شود و به علت فاقد دوره نقاهت بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
  2. مزوتراپی در بیوتی لند : در مزوتراپی مواد مغذی و با اهمیت به پوست سر و یا ... تزریق می شود و به علت جذب آسان مواد توسط بدن بسیار سریع و مطلوب عملکرد نشان می دهد. این فرایند مزایای متعددی نظیر رفع ریزش موی شدید، درمان شل شدگی پوست ، انجام لیفتینگ پوست ، تقویت موی سر و پرپشت سازی موها ، درمان سلولیت اندام ها، رفع غبغب چانه و گردن ، درمان و رفع تیرگی و گودی زیر چشم ، از بین بردن پف اطراف چشم ، درمان افتادگی پلک و ... دارا است. خدمات مزوتراپی از جمله مزایای مرکز زیبایی بیوتی لند می باشد که مراجعین کثیری را به خود اختصاص داده است.
  3. هایفو تراپی در بیوتی لند : از جدید ترین روش های درمان شلی و افتادگی پوست می باشد که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام می شود. این روش با افزایش کلاژن سازی موجب تولید رشته های جدید و رفع شلی پوست می شود. هایفو تراپی مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و عمل لیفتینگ و سفت سازی پوست را به عهده دارد. این فرآیند دارای مزایای متعددی نظیر کاهش چین و چروک پوست ، لیفت گونه ها ، لیفت ابرو ، لیفت پلک ها ، رفع خط چانه، سفت سازی پوست صورت اصلاح لبخند ، لیفت گردن ، لیفت دکلته و ... می باشد. انجام هایفو تراپی در کلینیک تخصصی از اهمیت زیادی برخوردار است و در دستیابی به نتیجه ای دلخواه تاثیر مستقیمی دارد.
  4. لیزر موهای زائد در بیوتی لند : مرکز زیبایی بیوتی لند دارای انواع دستگاه های پیشرفته و تخصصی لیزر می باشد. در این کلینیک خدمات لیزر با بهترین کیفیت و دقت انجام می شود و دارای ماندگاری و نتیجه گیری دائمی و طولانی مدت است. کلینیک تخصصی بیوتی لند با ارائه مراقبت های پزشکی از ایجاد عوارض و ناراحتی های پوستی جلوگیری می کند. لیزر نوعی انژری نوری است که با مورد هدف قرار دادن فولیکول های مو آن ها را تضعیف می کند و به مرور کاملا از بین می برد. لیزر علاوه بر حذف موهای زائد و صاف و شفاف سازی پوست موجب رفع موهای زیر پوستی و تیرگی های پوست نیز می باشد. انجام لیزر در مرکز تخصصی بسیار مهم و ضروری است. لیزر دارای مزایای متعددی نظیر مقرون به صرفه بودن ، نتیجه دهی سریع و مطلوب ، رفع موهای زیر پوستی ، غیر تهاجمی ، بدون درد ، دارای نتیجه ای دائمی و ... است.
  5. میکرونیدلینگ در بیوتی لند : با گسترش تکنولوژی و افزایش روش های زیبایی ، میکرونیدلینگ از جدید ترین روش های درمان آسیب های پوستی نظیر جای زخم ، آکنه و ... است. در این روش سلول های مرده پوست از بین می روند و عمل بازسازی پوست انجام می گیرد. جوانسازی ، شادابی و طراوت پوست از جمله اصلی ترین مزایای میکرونیدلینگ است. از اصلی ترین مزایای میکرونیدلینگ درمان چین و چروک های ریز و عمیق ، درمان جای زخم ، جلوگیری از پیری پوست، درمان منافذ باز پوست ، درمان جای جوش و آکنه ، درمان ترک های حاملگی و ... است.
  6. تزریق بوتاکس در بیوتی لند : بوتاکس ماده ای در انواع برند های مختلف می باشد که با تزریق آن به نواحی مختلف بدن موجب رفع چین و چروک های پوستی و جوانسازی پوست می گردد. تزریق بوتاکس با فلج سازی موقت عضلات موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک های جدید می شود و سفت کننده پوست می باشد. بوتاکس روشی غیر تهاجی و کم‌ می باشد و شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد. مزایای اصلی بوتاکس از جمله درمان افتادگی ابرو ، درمان افتادگی نوک بینی، بالا بردن گوشه لب ها ، اصلاح لبخند ، درمان لبخند های لثه ای ، درمان چین و چروک های بین ابرو ، رفع خطوط پنجه کلاغی و ... می باشد. تزریق بوتاکس در کلینیک تخصصی اساسی ترین کار برای مراجعین می باشد. دریافت اطلاعات کافی و شناخت این فرایند بسیار مهم می باشد.

مرکز تخصصی زیبایی بیوتی لند

مشاوره رایگان درمان زیبایی

کلینیک تخصصی بیوتی لند دارای خدمات مشاوره رایگان و پشتیبانی آنلاین می باشد. دریافت مشاوره و کسب اطلاعات کافی در مورد خدمات زیبایی و کلیه مزایا و عوارض آن امری حیاتی و حائز اهمیت می باشد. با دریافت اطلاعات کافی و انجام مشاوره رایگان بهترین تصمیم را با آگاهی و دید کامل اتخاذ می کنید. کلینیک تخصصی بیوتی لند دارای سابقه و تعهد کاری بالا می باشد و بهترین مرکز درمانی و زیبایی در سطح کشور است. برای کسب اطلاعات کافی و دریافت خدمات مشاوره رایگان با شماره های ذکر شده در قسمت پایین تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲۱۲۶۴۱۵۳۴۰
  • ۰۹۰۲۲۸۴۲۶۳۶

مزایای بیوتی لند :

  1. دارای مراقبت های پزشکی
  2. دارای بهترین دستگاه ها ، تجهیزات ، تکنولوژی ها و امکانات
  3. دارای تیم پزشکی متخصص و حرفه ای
  4. ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان
  5. دارای پشتیبانی آنلاین
  6. دارای تعهد و تبحر کاری
  7. دارای سابقه کاری بالا
  8. برترین کلینیک تخصصی پوست و زیبایی در کشور
  9. ارائه دهنده کلیه خدمات گسترده پوست، مو و زیبایی
  10. ارائه دهنده خدمات درمانی و زیبایی
  11. دارای محیطی امن و بهداشتی
  12. دارای مجوز های رسمی
  13. دارای تایدیه های لازم

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید