۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 55421801

بعضی مراکز خرید تهران لوکس به شمار می‌آیند از این رو با ما همراه باشید و درباره لوکس‌ترین مراکز خرید تهران بیشتر بدانید.

لوکس‌ترین مراکز خرید تهران

سلام نو_ سرویس گردشگری: تهران با برخورداری از مراکز خرید مدرن و متعدد در مناطق مختلف، یکی از بهترین شهرها برای خرید به شمار می‌رود. این مراکز علاوه بر داشتن فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را فراهم کرده‌اند تا خریداران اوقات خوشی را سپری کنند. در ادامه به تعدادی از مراکز خرید لوکس در تهران می‌پردازیم.

مجتمع تجاری آوا سنتر جذاب و دیدنی

مجتمع تجاری آوا سنتر یکی از مراکز خرید خاص و لوکس پایتخت به شمار می‌آید که با بهره‌گیری از معماری مدرن و چشم‌نواز خود،‌ توجه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند و به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران،‌ مراجعان بسیاری دارد. نمای این ساختمان با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شده است و معماری آن در مسابقه بین‌المللی معمار خاورمیانه در سال ۲۰۱۸ میلادی، عنوان ساختمان تجاری سال را از آن خود کرد.

آوا سنتر در واقع یک مرکز خرید ۱۶ طبقه در منطقه اقدسیه تهران است که به‌صورت تخصصی به طلا و جواهر اختصاص گرفته است؛ اما سایر اصناف نیز چون پوشاک و آرایشی و بهداشتی در آن اشتغال دارند.

لوکس‌ترین مراکز خرید تهران

پرداختن به جنبه‌های فرهنگی،‌ هنری و تفریحی چون برگزاری نمایشگاه‌ها و گالری‌های هنری و وجود خدماتی چون کارواش، خشک‌شویی، خیاطی، کفاشی و آرایشگاه نیز از جمله امکانات این مجتمع تجاری محسوب می‌شود.

رستوران،‌ فودکورت و سوپر مارکت بخش‌های دیگر این مجموعه چند کاربره را تشکیل می‌دهند که همواره مورد توجه و استقبال افراد مختلف جامعه قرار می‌گیرد. آوا سنتر همچنین دارای یک پارکینگ طبقاتی بزرگ است و نیاز مراجعان را از بابت جای پارک، کاملا تامین می‌کند.

آدرس مرکز خرید آوا سنتر: اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش، مجتمع تجاری آوا سنتر

پالادیوم؛ مرکز خریدی محبوب

پالادیوم یکی از مشهورترین مراکز خرید ایران و از جاهای دیدنی تهران است که در محله زعفرانیه، شمال پایتخت قرار گرفته است. زیبایی منحصر به فرد بنا در کنار تنوع فروشگاه‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر، این مرکز خرید را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مراکز تجاری ایران تبدیل کرده است. پالادیوم امکانات بسیاری برای سرگرم کردن شما دارد و برای خاص پسندها یک انتخاب ناب و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود.

لوکس‌ترین مراکز خرید تهران

ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع شده و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران، کافی شاپ و فوت کورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، از ضلع شمالی دارای ۱۱ طبقه و از سمت همکف دارای ۶ طبقه است. طبقات بالایی این مرکز تجاری به دفاتر ادارای آن اعم از شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری و بیمه اختصاص دارد که همگی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستد.

ساخت این مرکز خرید مجلل در سال ۱۳۸۸ آغاز شد و سه سال بعد یعنی سال ۱۳۹۱ به پایان رسید. زمان زیادی نیست که از ساخت این مرکز خرید مدرن و باشکوه گذشته است؛ اما در همین مدت کم توانسته از رقیبان خود پیشی بگیرد و محبوبیت خاصی در میان مردم پیدا کند.

در طراحی پالادیوم از ترکیب اشکال هندسی مختلف استفاده شده و نام آن به شیوه‌ای زیبا به رنگ نقره‌ای بر روی پس زمینه قهوه‌ای نوشته شده است. مرکز خرید پالادیوم خیلی بلند نیست؛ اما قوس‌های دایره‌ای شکل بزرگی که نمای اصلی آن را تشکیل می‌دهند، به خوبی بیانگر بزرگ بودن این مرکز خرید هستند.

لوکس‌ترین مراکز خرید تهران

زعفرانیه ، خیابان مقدس اردبیلی ، مرکز خرید پالادیوم

پاساژ گالریا؛ مرکزی زیبا و لوکس

پاساژ گالریا یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید و جاهای دیدنی تهران به شمار می‌رود که در ولنجک واقع است. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده و دارای دو ساختمان تجاری و شمالی است. شهربازی روبوکیدز، سینما کودک، پردیس سینمایی از جمله امکانات این مجموعه خرید هستند.

مرکز خرید گالریا در سال ۱۳۹۵ در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۳۲ هزار متر مربع احداث شده و طراحی آن بر عهده گروه مهندسی برداران صحیح النسب بوده است. این مرکز دارای دو بنای شمالی (ساختمان شمالی) و جنوبی (ساختمان تجاری) است که از طریق رمپ‌های پارکینگ به یکدیگر متصل شده‌اند.

در ساخت مرکز خرید گالریا مواد ساختمانی با کیفیت، سنگ‌های تراورتن، سنگ‌های واترجت و سنگ‌های گرانیت به کار رفته است. ورودی این مجموعه با ستون‌های مرتفع ابهت خاصی پیدا کرده است. در بالای نما ساختمان نیز نقوش گیاهان و درخت‌های کاج دیده می‌شوند. در این مجموعه به‌منظور کاهش مصرف انرژی و مدیریت پارکینگ از سیستم مدیریت هوشمند BMS استفاده می‌شود.

لوکس‌ترین مراکز خرید تهران

در مرکز خرید گالریا می‌توانید از بزرگترین لوستر دست‌ساز خاورمیانه دیدن کنید. این لوستر به‌صورت یک مجسمه و به سبک آرت دکو برگرفته از طبیعت طراحی و ساخته شده و دارای ۳۱٫۸ متر ارتفاع و ۲٫۵ متر قطر است. لوستر گالریا از فلز ضدرنگ با آب‌کاری مشکی ساخته و با گوی‌های روکش طلا از جنس برنج براق درجه یک تزیین شده است. شرکت هلندی به نام Brand Van Egmond ساخت این لوستر را به عهده داشت و ساخت آن سه ماه به انجامید.

آدرس: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، پلاک پنج

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید