وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه ما در ایران ظرفیت های فوق العاده گردشگری ورزشی داریم، گفت: ورزش های هوایی ما به زودی به فدراسیون ورزش های هوایی تبدیل می شود اما جوان ما چقدر اطلاع دارد؟

در ایران ظرفیت های فوق العاده گردشگری ورزشی داریم

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، هشتاد ‌و یکمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان صبح امروز با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و اعضای ستاد برگزار شد.

سجادی در این جلسه با اشاره به فعالیت حدود ۴۵۰۰ سمن در حوزه جوانان گفت: فعالیت این تعداد سمن جای تبریک دارد ‌و رصد و پایش کیفیت عملکرد این سمن ها کار مهمی است که اگر در همین حوزه هم موفق باشیم دین بزرگی را برای جوانان ادا کردیم.

وی با اشاره به شیوه نامه شبکه سازی گفت: این ساماندهی جدید می تواند نگاه دولت را تغییر دهد و اجرایی تر کند.

سجادی درباره سند ملی پیشرفت اظهار کرد: باید علاوه بر مباحثی‌که به دولت مربوط می شود، باید به موزه های دفاع مقدس هم توجه کنیم، یک برادر عزیزی دارم که جمله خوبی گفت که «جوانان امروز انقلاب را ندیده اند اما به پای آن ایستاده اند»، اینکه جوان امروز به این دید رسیده حاصل کار مساجد و هیأت ها و گروه های جهادی است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خیلی از نوجوانان و جوانان برای اسکی دنبال این هستند که برای اسکی به ترکیه بروند در حالی که ما ۱۳-۱۴ پیست اسکی داریم و اخیراً هم پیست اسکی الیگودرز بین المللی شده، اما چقدر جوانان از این فرصت های گردشگری اطلاع دارند؟

سجادی گفت: ما مسیرهایی بیرون از شهر برای دوچرخه سواری داریم، مسابقات کویرنوردی داریم، چقدر جوانان اطلاع دارند؟ چرا از ایران خودمان شروع نکنیم؟

وی با بیان اینکه ما در ایران ظرفیت های فوق العاده گردشگری ورزشی داریم گفت: ورزش های هوایی ما به زودی به فدراسیون ورزش های هوایی تبدیل می شود اما جوان ما چقدر اطلاع دارد؟

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید