در نانوایی شهرستان خواف خراسان رضوی یک نانوا با فروش ۱۳۰ نان در ۱ دقیقه مرتکب تخلفی شد، تخلفی که برخورد تعزیرات رو به رو شد.

داستان عجیب نانوایی که ۱۳۰ نان را در ۱ دقیقه فروخت

به گزارش سلام نو حسین اسدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از خواف در حاشیه بازدید از نانوایی‌های این شهرستان اظهارداشت: وضعیت 34 نانوایی سطح شهر خواف از جمله فرآیند تخمیر و پخت نان، ساعات پخت، و کیفیت نان مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

وی افزود:کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان، توسط دستگاه های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی،تعزیرات حکومتی،صمت،تعاون روستایی،امورعشایر،بسیج اصناف و اتحادیه نانوایان فرآیند تخمیر و پخت نان را نظارت کردند.

اسدی ادامه داد:در راستای ابلاغ دستورالعمل هوشمندسازی طرح نان انتظار داریم همکاری بیشتر در اجرای طرح انجام شود که اکنون در فرایند مرحله سوم طرح هوشمندسازی آرد و نان هستیم.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری عنوان کرد:این بازدید در راستای اجرای بند 5 مصوبات بهمن ماه کارگروه آرد و نان شهرستان و تشدید نظارت‌ها بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های ذی ربط انجام شد.

وی تاکید کرد: از نانوایان شهرستان خواف انتظار داریم از تحویل نان بی‌کیفیت به شهروندان خودداری کنند تا شاهد افزایش رضایتمندی عمومی دراین حوزه باشیم.

اسدی ادامه داد:تخلفاتی که در بررسی‌های انجام شده از سیستم هوشمند سازی مشاهده شد فروش تعداد 130 نان در یک دقیقه توسط یکی از نانوایان بود که تخلف توسط تعزیرات حکومتی و اداره جهاد کشاورزی در دست بررسی و برخورد است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری عنوان کرد: در 2 واحد نانوایی دیگر تاخیر در ساعت آغاز کار داشتیم که هشدارهای لازم برای تمامی نانوایان صادر شد.

گفتنی است در پخت صبح امروز حدود 20 هزار نان در شهر خواف طبخ شد که نظارت نانوایی‌ها توسط 15 نفر از جهاد کشاورزی ، 2 نفر تعاون روستایی‌، 3 نفر از اداره صمت ، 2 نفر عشایر ، 4 نفر فرمانداری و 14 نفر از بسیجیان اصناف صورت گرفت.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید