شهرداری ها، دهیاری ها و بخشداری ها جهت سفارش این دستگاه کاربردی لازم است تا مشخصات تراکتورهای مدنظر خود را مانند قدرت موتوری تراکتور، مشخصات فنی و قدرت هیدرولیکی آن به مجموعه ایران بابکت اعلام کرده تا جلو بند یا پشت بند جارو تراکتوری متناسب با ویژگی های تراکتور آن ارگان تولید شود.

جارو تراکتوری بهترین وسیله نظافت برای شهرداری ها و دهیاری ها

تقریبا تمامی شهرداری ها و دهیاری ها از تراکتور به عنوان مهمترین وسیله در میان تجهیزات موتوری خود استفاده می کنند. دهیاری ها و بخش داری ها عمدتا از تراکتور به طور گسترده جهت نظافت معابر شهری و روستایی در شهرها و روستاها و نقاط کارگاهی استفاده می کنند. نظافت مناطق روستایی و جاده ای نیز همان اندازه که نظافت مناطق شهری دارای اهمیت است، مورد توجه می باشد. در ادامه قصد داریم تا بهترین وسیله برای اتصال به تراکتور جهت نظافت معابر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی جارو تراکتوری

بهترین وسیله برای نظافت معابر شهری و روستایی جلوبند جارو تراکتوری است. جلوبند جارو تراکتوری یا جاروی تراکتوری یک جاروی صنعتی و مکانیزه است که به پشت یا جلوی تراکتور متصل شده و به کمک نیروی هیدرولیک تراکتور به حرکت درمی آید. به وسیله جاور تراکتوری می توان بدون دخالت دست عملیات پاکسازی شهر یا روستا را در زمانی کوتاه با تراکتور انجام داد.

جارو تراکتوری برای نخستین بار در ایران و یا حتی در دنیا توسط مجموعه ایران بابکت تولید و به بازار عرضه شده است. شهرداری ها و دهیاری ها با خرید و نصب این جارو به جلو یا پشت تراکتور می توانند انواع زباله ها شامل فضولات حیوانی، انواع سنگ یا گل و لای و شاخ و برگ درختان را به طور کامل از کف زمین پاکسازی نمایند.

کارکرد جارو تراکتوری

این جاروی تراکتوری دارای مخزنی جهت جمع آوری زباله یا نخاله بوده و راننده تراکتور می تواند آن را در هر مکانی تخلیه نماید. جلوبند جارو تراکتوری مانند جارو بابکت قابل نصب بر روی بابکت های ایرانی و خارجی نیز بوده و در صورت در دسترس نبودن بابکت، می تواند بر روی انواع تراکتور هم نصب شود. راننده تراکتور با کمک این وسیله که بر روی هر نوع تراکتوری با هر نوع سایزی نصب می شود، می تواند به راحتی مکان موردنظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز پاکسازی نماید.

کاربردهای جارو تراکتوری

نظافت معابر روستایی و کارگاهی کار بسیار زمان بر و دشواری می باشد و بدون استفاده از تجهیزات نظافتی می تواند ساعت ها زمان و نیروی انسانی را صرف نماید. مناطق روستایی و جاده ای باید به صورت روزانه تمیز شود و شهرداری ها و دهیاری ها با تهیه جارو تراکتوری که بهترین وسیله برای نظافت مناطق شهری و روستایی می باشد، می توانند تمام زباله ها مانند انواع فضولات دام ها، باقیمانده های غذایی، انواع گل و لای و زباله های خشک را به راحتی و بدون نیاز به نیروی اضافی کار و صرف هزینه بالا جمع آوری و پاکسازی نمایند.

جارو تراکتوری بهترین وسیله نظافت برای شهرداری ها و دهیاری ها

نحوه عملکرد جارو تراکتوری

روش کار جلوبند جارو تراکتوری به این صورت بوده که این جاروی برس دار به جلو یا پشت تراکتور وصل خواهد شد و در زمان حرکت تراکتور می تواند نظافت و پاکسازی مکان مورد نظر را انجام دهد. این جلوبند جارو تراکتوری دارای مخزنی می باشد که می تواند انواع کاه و علوفه، فضولات حیوانی، گرد و خاک و گل و لای، شاخ و برگ درختان، سنگ و سنگ ریزه و سایر زباله های مشابه را در خود جمع کرده و در مکانی که راننده به آن فرمان خواهد داد تخلیه نماید.

این جلوبند جارو تراکتوری بهترین وسیله برای نظافت  شهرداری ها و دهیاری ها می باشد که با بهترین کیفیت و مواد اولیه درست شده و دارای برسی با کیفیت بالا و جنس بدنه مقاوم به بازار ارائه شده است. با اضافه کردن یک آبپاش که به صورت سفارشی بر روی جلوبند جارو تراکتوری تولید و نصب خواهد شد راننده می تواند زباله های سفت تر مانند گل و لای را هم به آسانی پاکسازی کند.

قیمت جارو تراکتوری

قیمت جلوبند جارو تراکتوری با توجه به نوع متریال مورد استفاده توسط ایران بابکت، کاملا مقرون به صرفه و منطقی در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که صرفا پایین بودن قیمت یک محصول نشان دهنده قیمت مناسب آن نیست.

در واقع زمانی که شما محصولی را با بالاترین کیفیت و قیمتی معتدل و معقول روانه بازار می کنید، ارزش خرید آن برای مشتری افزایش قابل توجهی پیدا می کند و ایران بابکت با بهره گیری از مرغوب ترین متریال ممکن در روند تولید جلوبند جاروی تراکتوری، قیمت آن را در محدوده ای منصفانه برای مشتریان قرار داده است، که این نیز مزیتی مهم به شمار می رود.

جارو تراکتوری بهترین وسیله نظافت برای شهرداری ها و دهیاری ها

سخن پایانی

با توضیحاتی که در ابتدای مقاله در مورد نظافت معابر شهری و روستایی عنوان نمودیم می توانیم به جرات بگوییم که جارو تراکتوری بهترین وسیله برای نظافت شهرداری ها و دهیاری ها است.

شهرداری ها، دهیاری ها و بخشداری ها جهت سفارش این دستگاه کاربردی لازم است تا مشخصات تراکتورهای مدنظر خود را مانند قدرت موتوری تراکتور، مشخصات فنی و قدرت هیدرولیکی آن به مجموعه ایران بابکت اعلام کرده تا جلو بند یا پشت بند جارو تراکتوری متناسب با ویژگی های تراکتور آن ارگان تولید شود.

در صورتی که برای برداشتن برخی از آلودگی ها نیاز به آب پاش در جاروی تراکتوری باشد، مشتریان می توانند در زمان سفارش آن عنوان نمایند تا این مورد اضافی هم برای آن ها اعمال شود. همینطور امکان انتخاب رنگ به صورت سفارشی نیز وجود دارد و در زمان ثبت مشتری می تواند رنگ دلخواه جارو تراکتوری خود را را سفارش دهد.

منبع: https://iranbobcat.ir/

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید