برای اینکه بدانید از قم تا آمل چند کیلومتر است باید در مورد ویژگی های جاده قم تا آمل اطلاعات بیشتری به دست آورید.

از قم تا آمل چند کیلومتر است؟

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از افراد زمانی که می خواهند سفر خود را آغاز کنند به طور کامل ویژگی های مسیری که باید طی نمایند را بررسی خواهند کرد. برای اینکه آنها بدانند از قم تا آمل چند کیلومتر است، روستاها و شهرهایی که بین مسیر هستند را بررسی می کنند. همچنین هر یک از امکاناتی که در مسیر وجود دارد را در نظر می گیرند تا بتوانند سفری آسوده و لذت بخش داشته باشند. این مسئله که شما بدانید از مبدا تا مقصد باید چه نوع جاده ای را طی کنید و به چه وسیله های نیاز دارید بسیار مهم است. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد جاده قم تا آمل به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

جزئیات جاده قم تا آمل

مسافت قم تا آمل حدود ۳۲۵ کیلومتر می باشد. در صورتی که بخواهید مسیر قم تا آمل را با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت طی کنید باید حدود ۴ ساعت در مسیر باشید. البته در صورتی که این مسیر ترافیک داشته باشد مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. دقت داشته باشید که سرعت تان را در این جاده نباید خیلی بالا ببرید، چرا که در برخی از مواقع ترافیک زیاد است و خطر تصادف تهدیدتان می کند. در صورتی که سرعت شما بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید در عرض ۳ ساعت و نیم این مسیر را طی کنید. البته در صورتی که در مسیر توقف داشته باشید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. بازه زمانی رسیدن تان به مقصد، به ماشین و سرعت تان بستگی دارد.

از قم تا آمل چند کیلومتر است و چه شهرها و روستاهایی در مسیر هستند ؟

برای اینکه بدانیم از قم تا آمل چند کیلومتر است باید به خوبی در مورد شهرها و روستاهایی که بین مسیر هستند اطلاعات بیشتری به دست آوریم. زمانی که از قم خارج می شوید، شهر اسلامشهر را رد می کنید. با رد کردن این شهر باید وارد بزرگراه خلیج فارس گردید تا وارد تهران نشوید. برای رد کردن تهران بهتر است که وارد بزرگراه شهید قاسمم سلیمانی شوید تا بتوانید از جاده هراز به آمل بروید. جاده هراز به عنوان بهترین و سریع ترین راه جهت رسیدن به آمل می باشد. در جاده ای که رد می کنید می توانید شهرهای رودهن، بومهن و بسیاری از روستاهای کوچک که زیر مجموعه تهران هستند را مشاهده کنید.

در مسیر قم تا آمل می توانید آبعلی را مشاهده کنید و در این مکان توقف داشته باشید تا از آب و هوای لذت بخش آبعلی لذت ببرید. آبعلی در جاده هراز قرار گرفته و بسیاری از افراد برای رفتن به آبعلی وارد این جاده می شوند. به همین دلیل باید زمانی که جاده شلوغ است با احتیاط رانندگی کنید. پس از رد کردن آبعلی باید جاده پر پیچ و خمی را طی کنید البته باید بدانید که دشواری مسیر خیلی زیاد نیست. در این جاده می توانید از قلعه دختر بازدید نمایید. بعد از رد کردن قلعه دختر روستاهای زیادی را مشاهده می کنید که هر یک از آنها دارای جاذبه گردشگری خاصی هستند.

از قم تا آمل چند کیلومتر است؟

قم تا آمل با ماشین

گزنک، وانه، شاهان دشت، کهرود، رودخانه هراز، امامزاده عبدالله و ... را می توانید در مسیر قم تا آمل مشاهده کنید. نام تمامی شهرها، روستاها و مجتمع های گردشگری را می توانید در تابلوهایی که بین مسیر هستند مشاهده نمایید. با بررسی نام هر یک از آنها به راحتی به مقصد می رسید، چرا که می دانید بعد از آنها باید چه جاده ای را طی کنید تا وارد آمل شوید. جاده هراز که برای رفتن به آمل انتخاب می کنید یکی از جاده های زیبایی است که به شهرهای شمالی راه دارد.

امکانات جاده قم تا آمل

در مسیر قم تا آمل می توانید امکانات زیادی را مشاهده کنید. با مشاهده هر یک از این امکانات در صورتی که مایل باشید می توانید توقف کنید و از آنها استفاده نمایید. در صورتی که خودرو به بنزین نیاز داشته باشد می توانید در پمپ بنزین هایی که بین مسیر هستند توقف نمایید. همچنین باید بدانید که دکه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت ها و ... را در مسیر راه اندازی کرده اند. شما می توانید ناهار و یا شام خود را در رستوران ها و مجتمع های گردشگری جاده سرو نمایید.

از قم تا آمل چند کیلومتر است؟

قم تا آمل

با اتوبوس و ماشین از قم تا آمل چند کیلومتر است ؟

اگر می خواهید به آمل بروید باید بدانید که با اتوبوس و ماشین از قم تا آمل چند کیلومتر است. ماشین شخصی سرعت بیشتری دارد و به همین دلیل اگر شما بخواهید با سرعت بالایی رانندگی کنید سریعتر به مقصد می رسید. این مسئله که اتوبوس یا ماشین را برای رفتن به آمل انتخاب کنید مهم نیست و تاثیری روی کم کردن کیلومتر مبدا تا مقصد ندارد. سرعت اتوبوس و ماشین است که زمان رسیدن تان به مقصد را تعیین می کند. اتوبوس ها سرعت زیادی ندارند. به همین دلیل شما زمانی که با اتوبوس بخواهید از قم به آمل حرکت کنید حدود ۵ ساعت امکان دارد در مسیر باشید. در صورتی که با ماشین تان بخواهید از قم به آمل بروید نهایت ۴ ساعت در مسیر خواهید بود. هر نکته ای که در مورد سفر با اتوبوس و ماشین است را در نظر بگیرید و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 0
    احتمالا خبر رو یکی مثل ما که یه آملی ساکن قم هست نوشته دقیقا همه چیزهایی که نوشته بارها ما لمس کردیم ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید