کرمانشاه زیبا و دیدنی با غذاهای محلی درجه یکی که دارد پر از رستوران با کیفیت است، با ما همراه باشید و درباره تجربه رستوران‌گردی در کرمانشاه بدانید.

تجربه رستوران‌گردی در کرمانشاه

سلام نو _ سرویس گردشگری: گوشت قرمز نقش مهمی در میان غذاهای کرمانشاهی ایفا می‌کند. از آش عباسعلی گرفته تا خورشت خلال بادام و انواع کباب همه این غذاها با گوشت قرمز درست می‌شوند. به علاوه کرمانشاه رستوران‌های زیادی دارد که انواع این غذاها را می‌توانید در آنها سفارش دهید. در ادامه با بهترین رستوران‌ های کرمانشاه آشنا می‌شوید و می‌بینید که هر کدام از این رستوران ها چه محیطی دارند و چه غذاهایی در آنها سرو می‌شود.

هیجان رستوران‌گردی در کرمانشاه

رستوران سنتی ئه شکه وت

ئه شکه وت یعنی چه؟ برای پیدا کردن جواب این سوال باید از شهر کرمانشاه خارج شوید و خود را به جاده روانسر- پاوه برسانید. آنجا هم یکی از بزرگ‌ترین غارهای خاورمیانه منتظار شماست و هم یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه. بله، ئه شکه وت به زبان شیرین کردی یعنی غار و این کافه رستوران سنتی زیبا در ۳۰۰ متری غار قوری قلعه قرار دارد. پس رفتن به آنجا هم فال است و هم تماشا!

اما باید بدانید در رستوران ئه شکه وت چیزی بیشتر از غذا گیرتان می‌آید. مسلما کباب‌های این رستوران مثال زدنی هستند و نظیر آنها را کمتر جایی پیدا خواهید کرد. اما چیزی که ئه شکه وت را منحصر به فرد می‌کند، کلانه و نان ساجی است. کلانه نان سنتی کرمانشاه و سنندج است که برای پخت آن بین دولایه خمیر نان سبزی محلی می‌گذارند. بعد آن را روی «ساج» و آتش پخته و با روغن محلی کرمانشاهی میل می‌کنند. نان ساجی هم نان سنتی کرمانشاهی‌هاست که از بافت و طعم جالبی برخوردار است. پس برای امتحان این خوراکی‌های سنتی و دیدن غار قوری قلعه هم که شده سری به ئه شکه وت بزنید.

آدرس رستوران سنتی ئه شکه وت: استان کرمانشاه، ۲۵ کیلومتری شهر روانسر، مجاور روستای قوری قلعه، در دامنه کوه شاهو

شماره تلفن رستوران سنتی ئه شکه وت: ۰۹۱۸۹۳۰۶۴۴۷

تجربه رستوران‌گردی در کرمانشاه

رستوران طربستان

رستوران طربستان از آن جاهایی است که همیشه نوای گوش‌نواز موسیقی زنده کردی در آن شنیده می‌شود. محیط رستوران حال‌وهوای قدیمی دارد و صندلی‌های آبی آسمانی شما را به یاد خانه مادربزرگ می‌اندازد. البته در جای‌جای رستوران تخت‌هایی هم تعبیه شده‌اند که اگر دیزی سفارش دادید، از آنها استفاده کنید و تصویر یک فضای سنتی را کامل کنید. واقعا دیزی سنتی را به همراه سبزی تازه و نان سنگک گرم به هیچ عنوان نمی‌شود روی میز و صندلی صرف کرد. اصلا برای همین هم هست که می‌گویند رستوران طربستان از بهترین رستوران های کرمانشاه است.

اگر برای ناهار به رستوران طربستان می‌روید حتما دیزی سنگی مخصوص طبرستان را سفارش دهید. برای شام هم انواع کباب، سالاد و دسر در انتظار شما هستند. به طور کلی یکی از نکات خوب این رستوران این است که برای انواع سلیقه‌ها غذا دارد. اگر شب‌ها شام نمی‌خورید، می‌توانید انواع غذاهای نانی و سالاد را سفارش دهید. اگر هم برنج دوست دارید، انواع چلوخورشت و کباب در اختیار شما هستند.

آدرس رستوران طربستان: کرمانشاه ،بلوار شهید کشوری روبروی استانداری، هتل بین المللی پارسیان واقع در نیم طبقه (مزونین)

شماره تلفن رستوران طربستان: ۰۸۳۳۴۲۱۹۱۷۴

تجربه رستوران‌گردی در کرمانشاه

رستوران‌های دلنشین کرمانشاه مناسب برای رستورانگردی

رستوران شایلی

رستوران شایلی یکی از لاکچری‌ترین رستوران های کرمانشاه به شمار می‌رود. این رستوران مجلل انواع غذاهای ایرانی، خارجی و دریایی را ارائه می‌دهد و سرآشپز آن نیز به عنوان بهترین سرآشپز کرمانشاه انتخاب شده است. اما ویژگی منحصربه‌فرد رستوران شایلی روف گاردن سرسبز آن است که می‌تواند لذت خوردن یک دنده کباب کرمانشاهی را دو چندان کند.

آدرس رستوران شایلی کرمانشاه: میدان رفعتیه، خیابان پزشکان.

تلفن رستوران شایلی کرمانشاه: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

تجربه رستوران‌گردی در کرمانشاه

رستوران بهارستان

از رستوران بهارستان می‌توان به عنوان بهترین رستوران کرمانشاه برای خوردن دنده کباب و خورش خلال نام برد. این رستوران زیبا با دکوراسیون خاص خود لذت خوردن انواع غذاهای محلی کرمانشاه را دوچندان کرده است. همچنین نزدیکی به طاق‌بستان نیز، یکی دیگر از ویژگی‌های رستوران بهارستان است.

آدرس رستوران بهارستان کرمانشاه: میدان طاق‌بستان.

تلفن رستوران بهارستان کرمانشاه: ۰۹۳۸۷۹۳۷۰۸۰

رستوران باقری

اگر دوست دارید دنده کباب‌تان را در یک رستوران شیک کوهستانی با منظره آبشار میل کنید، «رستوران باقری» می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. رستوران باقری در پارک کوهستان واقع شده و انواع غذاهای محلی کرمانشاه را با کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می‌دهد.

آدرس رستوران باقری کرمانشاه: پارک کوهستان، پایین‌تر از آبشار.

تلفن رستوران باقری کرمانشاه: ۰۸۳۳۴۲۷۷۰۲۲

رستوران هتل جمشید

یکی دیگر از بهترین رستوران های کرمانشاه، رستوران هتل جمشید است. دنده کباب‌های این رستوران که در نزدیکی طاق‌بستان قرار گرفته است، طرفداران بی‌شماری دارد. همچنین می‌توانید از اتاق‌های مجهز هتل نیز به منظور اقامت استفاده نمایید.

آدرس رستوران هتل جمشید کرمانشاه: میدان طاق‌بستان.

تلفن رستوران هتل جمشید کرمانشاه: ۰۸۳۳۴۲۹۹۶۶۶

تجربه رستوران‌گردی در کرمانشاه

سوری

«سوری» نام یکی دیگر از بهترین رستوران های کرمانشاه است. این رستوران در خانه‌ای قاجاری قرار گرفته است و انواع غذاهای محلی کرمانشاه را ارائه می‌دهد. دنده کباب و چلو ماهیچه‌های رستوران سوری طرفداران زیادی دارند. همچنین اجرای زنده موسیقی در این رستوران می‌تواند عیش شما را تکمیل کند.

آدرس رستوران سوری کرمانشاه: خیابان گمرک، کنار سربازخانه، کوچه فصیحی.

تلفن رستوران سوری کرمانشاه: ۰۹۳۵۸۵۷۱۵۵۷

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید