سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: پیشنهاد سوخت ایران برای لبنان از شش ماه قبل موجود است اما آمریکا مانع انجام آن می‌شود.

حسن نصرالله: آمریکا مانع سوخت‌رسانی ایران به لبنان می شود

به گزارش سلام نو به نقل از شهرآرانیوز، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم توزیع «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» گفت: حاج قاسم سلیمانی شهیدی فرامکانی است، او شهید عراق یا ایران یا سوریه نیست، بلکه او یک شهید در سطح جهانی است، حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ای بزرگ و اساسی در نبردی بود که مانع اشغال منطقه ما توسط آمریکا شد.

وی افزود: قاسم سلیمانی فرمانده‌ای بزرگ در زمینه خنثی سازی پروژه اسرائیل بزرگ بود و او فرمانده بزرگ محوری است که با داعش جنگید. مهمترین مولفه در حاج قاسم سلیمانی قدرت معنوی ایشان بود که به همکارانش روحیه می‌داد و ترس جایی در قلبش نداشت.

دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد: مهمترین مولفه در حاج قاسم سلیمانی قدرت معنوی ایشان بود که به همکارانش روحیه می‌داد و ترس جایی در قلبش نداشت، وظیفه ما یادآوری یاد و خاطره فرماندهان شهید است و اینکه سخنان آنان را مرور کنیم و از دستاوردهایشان سخن بگوییم، امام خامنه‌ای فرمودند امروز شهید سلیمانی دشمنان را بیش از سردار قاسم سلیمانی می‌ترساند.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی چند دهه از عمرش را در راه جهاد، مقاومت و ایثار صرف کرد.

سید حسن نصرالله گفت: پیشنهاد سوخت ایران برای لبنان از شش ماه قبل موجود است اما آمریکا مانع انجام آن می‌شود.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: پروژه آمریکا علیه ایران و سوریه ادامه دارد، اکنون عراق در معرض فشار قرار دارد تا در سطوح سیاسی تسلیم شود.

وی گفت: نبرد در فلسطین هر روز شدیدتر می شود، هر روز تعدادی شهید می شوند و عملیات قهرمانانه افزایش یافته است. در برابر چالشها ما نیازمند فرمانده‌ای مانند شهید قاسم سلیمانی هستیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید