صرافی بیت پین را می‌توان از جمله صرافی‌های بروز و جدید ایرانی دانست که خود را برای رقابت با بزرگ‌ترین صرافی‌ها آماده کرده است.

بیت پین بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

تتر نوعی ارز دیجیتال است که امروزه در بازار رمزارزهای دنیا مبادله می‌شود. این رمز دارای ارزشی به اندازه یک دلار آمریکا است و به همین دلیل همیشه قیمت ثابتی دارد. به دلیل ثابت بودن قیمت تتر گاهی اوقات به آن استیبل کوین نیز گفته می‌شود. این رمزارز را می‌توان از بهترین رمزارزها برای مبادله سایر ارزهای دیجیتال دانست؛ زیرا با ارزش ثابت آن، دارایی‌های شما را در نوسانات و افت قیمت‌های بازار مبادلات ارزهای دیجیتال حفظ خواهد کرد. اگر شما نیز به دنبال بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر هستید، با ما همراه باشید.

تتر چیست؟

همانطور که اشاره شد، تتر نوعی رمزارز است که برای مبادلات رمزارزهای معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رمزارز که در اوایل سال ۲۰۱۴ وارد دنیای کریپتوکارنسی شد، در واقع از پشتوانه دلار آمریکا برخوردار است و ارزش آن همیشه برابر با یک دلار آمریکا بوده است. خریدارانی که تتر را خریداری می‌کنند می‌توانند اهداف متفاوتی داشته باشند اما معمولا مهم‌ترین هدف آن‌ها حفظ سود معاملاتشان است. به این وسیله خریداران دارایی‌های خود را از نوسانات موجود در بازار رمزارزها حفظ می‌کنند و در عین حال به شبکه بلاک‌چین نیز متصل می‌شوند.

مزایا و معایب تتر

تتر به عنوان یک رمزارز دیجیتال دارای مزایا و معایبی است که بسته به نوع نیاز، خریدار باید برتری معایب و مزایای آن را ارزیابی کند. در ادامه به مزایا و معایب این رمزارز محبوب اشاره می‌کنیم.

مزایای تتر

اولین و مهم‌ترین مزیت تتر را می‌توان استیبل و پایدار بودن آن برشمرد. این رمزارز در عین حالی که تمامی ویژگی‌های یک رمزارز را دارد، دارای ارزش ثابتی است و می‌تواند دارایی‌های خریداران را از افت ارزش شدیدی که دیگر رمزارزها را تهدید می‌کند، حفظ کند. تتر پس از رمزارزهای محبوب بیت کوین، اتریوم و ریپل از محبوب‌ترین رمزارزها شناخته شده است و دلیل آن را نیز می‌توان در انجام سریع تراکنش‌ها، کارمزد بسیار اندک تراکنش در شبکه و دور بودن از نوسانات قیمتی جستجو کرد.

معایب تتر

همانطور که ذکر شد، تتر یک رمزارز دیجیتال است که با وثیقه فیات در نظر گرفته می‌شود. این به این معنی است که تمامی تترهای در گردش به واسطه یک ارز فیات پشتیبانی می‌شود. اما تضمین اینکه تترها را می‌توان با دلار مبادله کرد یا خیر چندان امکان‌پذیر نیست و در طی تاریخ چندین بار پشتیبانی دلار آمریکا به طور کامل از تتر زیر سوال رفته است. از دیگر معایب این رمزارز نیز می‌توان به این مورد اشاره کرد که این رمزارز در تمام صرافی‌های رمزنگاری موجود نیست.

بیت پین بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

چگونه تتر بخریم؟

امروزه بسیاری از معاملات در بازارهای رمزارز جهانی به وسیله تتر انجام می‌شود و اکثر صرافی‌های مطرح جهانی نیز رمزارزهای خود را با استفاده از تتر مبادله می‌کنند. برای خرید و فروش تتر راه‌های متنوعی وجود دارد که در این مطلب یکی از بهترین و پرکاربردترین راه‌های خرید تتر یعنی خرید ریالی تتر از طریق صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال ایرانی را شرح می‌دهیم.

مرحله اول: انتخاب صرافی

معمولا خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های دیجیتال انجام می‌شود. صرافی‌های ارزهای دیجیتال مختلفی در داخل و خارج کشور مشغول به فعالیت هستند و شما باید با توجه به ملاک‌های زیر، صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • قیمت ارز دیجیتال
  • نظر کاربران
  • اعتبار
  • سهولت در استفاده
  • تجربه کاربری نویسنده
  • قابلیت پیگیری و شکایت
  • اطلاعات تماس و آدرس دفتر مرکزی
  • میزان کارمزد
  • کارمزد معاملات

اغلب افراد معمولا صرافی‌های مطرح جهانی را برای خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتالی خود انتخاب می‌کنند. اما توجه به این نکته ضروری است که خرید تتر از صرافی‌های خارجی می‌تواند ریسک زیادی داشته باشد. برای خرید از صرافی‌های خارجی نیاز است که فرد ابتدا احراز هویت انجام دهد و سپس حساب بانکی خارجی داشته باشد. با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور ایران، ممکن است صرافی‌های معتبر خارجی حساب کاربران ایرانی خود را مسدود کند؛ بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که دارایی‌های شما در این صرافی‌ها بلوکه شوند و دیگر دسترسی به آنها نداشته باشید.

علاوه بر تمامی ریسک‌های موجود برای خرید از صرافی‌های خارجی، معمولا امکان خریداری تتر با ریال در این صرافی‌های بین‌المللی وجود ندارد؛ بنابراین می‌توانیم بهترین و مطمئین‌ترین روش خریداری تتر را، خرید از صرافی‌های آنلاین ایرانی دانست.

مرحله دوم: ثبت نام و احراز هویت در صرافی

در مرحله دوم لازم است شما با توجه به قوانین هر صرافی ارز دیجیتال در آن‌ها ثبت‌ نام کنید. قوانین این صرافی‌ها معمولا مشابه یکدیگر است اما ممکن است تفاوت‌هایی در سیاست‌های کلی آن‌ها وجود داشته باشد که شما را به مطالعه دقیق قوانین ملزم کند. برای ثبت نام می‌توانید به وب‌سایت اصلی صرافی‌های آنلاین مراجعه کنید.

پس از ثبت نام باید فرایند احراز هویت را طی کنید. این فرایند در صرافی‌های بین‌المللی طبق قوانین کارگروه ویژه اقدام مالی یا FATF صورت می‌گیرد و در صرافی‌های ایرانی با نظارت پلیس فتا و مراجع قانونی انجام می‌شود. این مرحله، یک مرحله ضروری برای خرید تتر در تمامی صرافی‌ها است.  صرافی‌های ایرانی برای احراز هویت، داشتن کارت ملی و کارت بانکی را کافی می‌دانند و شما می‌توانید با یک تصویر سلفی، متنی دست نوشته اختصاصی هر صرافی و همچنین عکسی از مدرک شناسایی خود این فرایند را طی کنید. فرایند احراز هویت معمولا بین یک روز تا یک هفته در صرافی‌ها به طول می‌انجامد.

مرحله سوم: خرید تتر با کارت بانکی

پس از طی کردن مراحل اول و دوم می‌توانید تنها با استفاده از همان کارت بانکی که در صرافی تایید شده است، از طریق درگاه بانکی به خرید و فروش تتر بپردازید.

مرحله چهارم: دریافت تتر از صرافی

دریافت تتر از صرافی مورد نظر با توجه به ساختار صرافی می‌تواند متفاوت باشد. در صرافی‌های فروشگاهی خرید تتر مطابق همان شیوه‌ صرافی‌های سنتی، پس از واریز مبلغ مورد نظر، تتر یا هر کدام از رمزارزهای مورد نظرتان به کیف دیجیتال شما واریز می‌شود. کیف دیجیتال یا ولت به شما این اجازه را می‌دهد تا دارایی‌های خود را مدیریت کنید. توجه به این نکته ضروری است که بدون داشتن کیف پول دیجیتال نمی‌توانید به خرید و فروش تتر بپردازید.

در صرافی‌های بازار معاملاتی خرید تتر می‌توانید هر ارزی را با هر قیمتی که بخواهید بفروشید یا بخرید. به عبارت دیگر این صرافی رمزارز درخواستی شما را در بین سفارشات مختلف خود جستجو می‌کند و بهترین گزینه را به شما معرفی می‌کند. پس از خریداری تتر یا رمزارز مورد نظر، این رمزارز به کیف پول مجازی شما در همان صرافی منتقل می‌شود و سپس شما می‌توانید با وارد کردن نشانی ولت شخصی خود تتر خود را دریافت کنید.

بیت پین بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

صرافی بیت پین

صرافی بیت پین را می‌توان از جمله صرافی‌های بروز و جدید ایرانی دانست که خود را برای رقابت با بزرگ‌ترین صرافی‌ها آماده کرده است. این صرافی به صورت هفتگی ارزهای دیجیتال ترند و بروز را به لیست خود اضافه می‌کند و به دلیل پشتیبانی از بلاک چین‌های مختلف، به خوبی نیاز کاربران خود را پاسخ می‌دهد.

از جمله مزایای صرافی بیت پین می‌توان به ظاهر زیبا، استفاده آسان برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای، قابلیت خرید سریع و پیشرفته برای تمامی کاربران و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف مانند BLOK، CHZ، POLS، ENJ، MDEX، BNT، GALA، GMT و... اشاره کرد.

سخن پایانی

خرید تتر به عنوان یک رمزارز پرطرفدار و پایدار، محبوبیت بسیاری در میان کاربران به دست آورده است. این رمزارز به دلیل پایداری که در بازار معاملات ارزهای دیجیتال دارد، معمولا برای مبادله سایر ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. با خرید تتر می‌توانید دارایی‌های خود را از نوسانات و افت‌های شدید قیمت در بازار مبادلات ارزهای دیجیتال حفظ کند.

بیت پین بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید