نماینده مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ما حال خوشی ندارد.

مجلس به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، به گفته مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، آموزش و پرورش با مدیریت فعلی به سرمنزل مقصود نمی رسد.

نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از عملکرد مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش گفت: مجلس براساس وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور گفت: بر همگان واضح و مبرهن است که آموزش و پرورش در توسعه کشور نقش مهم و اساسی دارد و اینجانب با سال‌ها سابقه خدمت در آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی باید بگویم که آموزش و پرورش ما حال خوشی ندارد.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: بدنه مدیریتی این وزارتخانه ضعیف و ناتوان و دچار روزمرگی است و توان لازم را ندارد و نصایح گرم و مشوقانه کارشناسان در آهن سرد مدیران این وزارتخانه بی‌تاثیر شده و عدم به‌روز رسانی محتواهای آموزشی و عدم توجه به سند توسعه‌ای و تحول آموزش و پروش و تحقیر معلمان و کادر آموزش و پرورش در پرداخت مطالبات قانونی از جمله مشکلات این وزارتخانه مهم و حساس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی، بدانید از عملکرد این وزارتخانه نه پیشکسوتان و نه معلمان و نه اولیا راضی نیستند و بدانید مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است و این بخش مهم با این مدیریت فعلی به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید