وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: دشمن به دنبال هدف قرار دادن قبایل یمن و مشغول کردن آنها در امورد ثانوی است.

یمن: ما در معرض جنگ جهانی قرار گرفتیم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر ، عبدالکریم الحوثی وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.

وی افزود: امریکا به دنبال هرج و مرج در یمن است. آمریکا در سایه حالت نه جنگ و نه صلح در یمن به دنبال تاثیرگذاری بر جبهه داخلی یمن و ایجاد فتنه در میان یمنی هاست.

وزیر کشور یمن تاکید کرد: در آینده نزدیک نهادهای امنیتی شبکه های بزرگی که با آمریکاییها و ائتلاف متجاوز سعودی مرتبط هستند و به دنبال تاثیرگذاری بر جبهه داخلی یمن هستند، را کشف خواهند کرد.

وی در ادامه اعلام کرد: نهادهای امنیتی هوشیار هستند و جامعه یمن نقش موازی در خنثی کردن توطئه های شیطانی که به دنبال برهم زدن ثبات داخلی و عمومی یمن است، ایفا می کند.

رئیس اطلاعات دولت نجات ملی یمن: ما در معرض جنگ جهانی قرار گرفتیم

همزمان عبدالله الحاکم رئیس اطلاعات دولت نجات ملی یمن هم گفت:ما در معرض جنگ جهانی قرار گرفتیم و اگر رهبری حکیم نداشتیم شکست می خوردیم. دشمن به دنبال هدف قرار دادن قبایل یمن و مشغول کردن آنها در امورد ثانوی است.

وی تصریح کرد: ما با جنگ نرمی به موازات جنگ سوداگران مرگ و مواد مخدر روبرو هستیم. دشمن به دنبال ایجاد شکاف در میان یمنی هاست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید