مبارزه، راهی برای کاهش وزن واقعی است. اگر کاهش وزن صرفا اجتناب از وسوسه و هر روز رفتن به باشگاه بود، بسیاری از ما به اهداف کاهش وزن خود بسیار نزدیکتر می‌شدیم.

کاهش وزن فوق العاده و رسیدن به تناسب اندام با داروی گیاهی

اما وقتی یک ماه رژیم و ساعت‌هایی که در باشگاه سپری می‌شود چیزی جز ناامیدی به همراه نداشته باشد، شروع جستجوی اینترنت برای یافتن قرص‌های لاغری موثر گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

قبل از اینکه پول خود را صرف قرص‌های جادویی و وعده‌های دروغین کنید، توصیه می‌کنیم کپسول باری اسلیم باریج را امتحان کنید. شرکت داروسازی باریج اسانس، یک داروی گیاهی بسیار موثر و منطبق بر استانداردهای روز دنیا، به نام باری اسلیم تولید کرده است که مورد استقبال بسیاری از افراد از جمله ورزشکاران قرار گرفته است.

داروی گیاهی باری اسلیم، حاوی ماده موثره ال کارنیتین است. اما ال کارنیتین چیست؟ چه فوایدی برای لاغری دارد؟ نحوه مصرف ال کارنیتین برای لاغری چگونه است؟ با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

ال کارنیتین چیست؟

مکمل ال کارنیتین نه تنها ایمن و طبیعی است بلکه به شما در آب کردن چربی‌ها، افزایش انرژی و استفاده حداکثری از هر تمرین کمک می‌کند. اگرچه بسیاری از مردم، ال کارنیتین را یک آمینو اسید می‌نامند، اما در واقع بیشتر یک ماده ویتامین مانند است که نقش‌های مختلفی را در بدن شما ایفا می‌کند. این ماده در کبد و کلیه شما تشکیل شده و از دو اسید آمینه ضروری (لیزین و متیونین) ساخته شده است.

برخی از متخصصان پزشکی، ال کارنیتین را به صورت مکمل برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت، اختلال نعوظ و سایر بیماری‌ها تجویز می‌کنند. اما ال کارنیتین به دلیل نقشی که در متابولیسم چربی دارد و بیشتر به دلیل توانایی آن در کمک به کاهش وزن شناخته شده است. این مکمل به ویژه زمانی که با یک رژیم غذایی سالم و ورزش روتین ترکیب شود اثر بیشتری در کاهش وزن و لاغری خواهد داشت.

مزایای مکمل ال کارنیتین چیست؟

ال-کارنیتین نقش اساسی در انتقال چربی‌ها به میتوکندری دارد، جایی که چربی‌ها به انرژی تبدیل می‌شوند. اطلاعات زیادی درباره ال کارنیتین وجود دارد، اما برای اینکه به زبانی ساده‌تر، آن را بیان کنیم باید گفت: ال-کارنیتین مکمل خوبی برای پاسخ به رویاهای کاهش وزن شما خواهد بود.

مزایا و نحوه مصرف ال کارنیتین برای لاغری

افزایش انرژی در حین و بعد از تمرینات ورزشی

با افزایش ظرفیت بدن برای چربی‌سوزی، سطح انرژی شما نیز افزایش می‌یابد. قرص مکمل ال کارنیتین نه تنها به شما کمک می‌کند تا میزان چربی سوزانده شده با هر تمرین را افزایش دهید، بلکه انرژی بیشتری برای انجام تمرینات ورزشی بهتر و سبک زندگی فعال دریافت می‌کنید.

افزایش سرعت متابولیسم بدن و کاهش وزن

از نظر افزایش انرژی در برنامه تمرینی خود، مکمل ال کارنیتین به شما این امکان را می‌دهد که با شدت بیشتری تمرین کنید و متابولیسم خود را افزایش دهید. متابولیسم کارآمدتر، به طور قابل توجهی به برنامه کاهش وزن شما کمک می‌کند؛ زیرا میزان کالری که می‌توانید بسوزانید (حتی در حالت استراحت) را افزایش می‌دهد.

بهبودی گرفتگی عضلات و درد بعد از تمرینات ورزشی با ال کارنیتین

ال کارنیتین به کاهش تجمع اسید لاکتیک در عضلات شما کمک می‌کند. تجمع لاکتات عضلانی علت درد و خستگی عضلانی پس از انجام تمرینات ورزشی شدید است. ال کارنیتین به کاهش لاکتات کمک می‌کند تا سریع‌تر ریکاوری کنید و برای کاهش چربی بدن دوباره به انجام ورزش‌هایی که برای برنامه کاهش وزن شما بسیار مهم است، روی آورید.

تقویت سیستم ایمنی بدن با ال کارنیتین

ال کارنیتین علاوه بر مزایای چربی‌سوزی و کاهش وزن، به سیستم ایمنی بدن و به عنوان یک آنتی اکسیدان موثر نیز عمل می‌کند. لازم است توجه داشته باشید که اگر ال کارنیتین را با یک رژیم غذایی سالم و ورزش معمولی ترکیب نکنید، به چربی‌سوزی یا کاهش وزن کمک نمی‌کند.

 بهبود عملکرد مغز

علاوه بر مزایای ذکر شده و نحوه مصرف ال کارنیتین برای لاغری، برخی از مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که مصرف استیل-ال-کارنیتین (ALCAR) به جلوگیری از زوال عقلی مرتبط با افزایش سن و بهبود نشانگرهای یادگیری نیز کمک می‌کند.

نحوه مصرف ال کارنیتین برای لاغری

سطح ال کارنیتین شما تحت تأثیر میزان غذا خوردن و میزان تولید کارنیتین بدن شما قرار دارد. در یک مطالعه، مصرف ۲ گرم ال کارنیتین باعث کاهش خستگی و افزایش عملکرد عضلات در افراد مسن شد. تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که استیل-ال کارنیتین ممکن است به تقویت سلامت و عملکرد مغز در افراد مسن کمک کند.

باری اسلیم باریج، داروی گیاهی حاوی ال کارنیتین

باری اسلیم باریج حاوی ال کارنیتین، گارسینیا کامبوجیا، چای سبز، قهوه سبز، فلفل سیاه، اسید لینولئیک کونژوگه، کافئین، کروم است. ترکیبات مورد استفاده در کپسول باری اسلیم که در کاهش وزن نقش دارند: گارسینیا کامبوجیا مصرف غذا را سرکوب و منجر به کاهش اشتها و وزن و افزایش اتلاف چربی با انجام تمرینات هوازی می شود.  اثرات مفید قهوه سبز تا حدی به اثر آنتی اکسیدان آن نسبت داده می شود و کاهش متوسط وزن در ارتباط با مصرف منظم قهوه است.

کاهش وزن فوق العاده و رسیدن به تناسب اندام با داروی گیاهی

باری اسلیم باریج

مصرف کافئین علاوه بر کاهش وزن، می تواند نقش موفقی در ماندگاری کاهش وزن داشته باشد. کارنیتین در متابولیسم چربی و مصرف انرژی نقش دارد. کروم نقش مهمی در کاهش مقاومت به انسولین و اختلالات چربی  و نیز روند کاهش وزن در بدن دارد. لینولئیک اسید کونژوگه (CLA) دارای فوائد بالقوه برای سلامتی است مانند کاهش وزن، مقابله با پیری و خواص آنتی اکسیدانی است.

کپسول گیاهی باری اسلیم باریج، حاوی گیاه موثره گارسینیا کامبوجیا و ال کارنیتین، یکی از جدیدترین داروهای گیاهی کاهش وزن به شمار می آید. ترکیبات این داروی گیاهی ، موجب چربی سوزی در یک فرآیند زمانی شده و با مکانیزم کاهش اشتها همراه با انجام فعالیت ورزشی به افراد کمک می کند به تناسب اندام مورد نظر خود برسند.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیشرو IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    خیلی ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید