۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55400519

حتی اگر قصد خرید ندارید از این مراکز خرید رنگارنگ و مدرن دیدن کنید. در ادامه فروشگاه‌های خرید را شناخته و با گردش در توکیو خرید کنید.

ساختمان اوت لت ونوس فورت

سلام نو-سرویس گردشگری: توکیو پایتخت کشور ژاپن است. این کلان شهر زیبا به پیشرفتی دست یافته که بعد از کلان شهرهای نیویورک و لندن، سومین شهر صنعتی جهان نام گرفته است. سفر به توکیو در لیست سفری بسیاری از گردشگران و جهان‌گردان جای گرفته که زمان زیادی را برای چیدن برنامه سفری خود در نظر می‌گیرند. پس از انتخاب سفر به توکیو و به دست آوردن اطلاعات درباره جاذبه‌های گردشگری آن نوبت به یافتن مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و بوتیک‌های لوکس می‌رسد. این قسمت سفر جذابیت بسیاری به خصوص برای بانوان و جوانان دارد. حتی اگر قصد خرید ندارید از این مراکز خرید رنگارنگ و مدرن دیدن کنید. در ادامه فروشگاه‌های خرید را شناخته و با گردش در توکیو خرید کنید.

مرکز خرید کیته

با گردش در توکیو خرید کنید!

 یکی از مراکز خریدی که هنگام سفر به توکیو باید سری به آن بزنید، مرکز خرید کیته است. این مرکز خرید در ساختمانی واقع شده که قبلا به عنوان دفتر پست توکیو فعالیت می‌کرد. مرکز خرید کیته شامل فروشگاه‌ها و بوتیک‌هایی است که محصولات به روز و لوکسی را عرضه می‌کند، به طوری که مانند آن‌ها را در کل ژاپن نمی‌یابید. هنگام بازسازی ساختمان پست مرکزی و تغییر کاربری آن به مرکز خرید کیته، یک سکوی زیبا بر روی بام آن طراحی و ساخته شد که نمای فوق‌العاده‌ای از محیط اطراف را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. شما در واقع می‌توانید با گردش در توکیو خرید کنید، هم فال و هم تماشا!

ساختمان اوت لت ونوس فورت

با گردش در توکیو خرید کنید!

 اگر به دنبال این هستید که با گردش در توکیو خرید کنید، ساختمان اوت لت ونوس فورت را در برنامه گردشگری خود قرار دهید. این ساختمان در سه طبقه طراحی و ساخته شده و فروشگاه‌های بسیاری که برندهای معروف را به مشتریان عرضه می‌کنند، در آن فعالیت می‌کنند. طرفداران برند های لیوایز و پوما سری به طبقه سوم اوت لت ونوس فورت بزنند، در این طبقه حدود 50 فروشگاه محصولات این برندهای مشهور را برای فروش گذاشته‌اند. معماری این مرکز خرید زیبا از شهر ونیز الهام گرفته شده و به جای سقف آن یک آسمان مصنوعی طراحی شده که با توجه به ساعات روز رنگ آن تغییر می‌کند.

خیابان خرید ناکامیسه

با گردش در توکیو خرید کنید!

خیابان ناکامیسه از مناطقی که است شما می‌توانید با گردش در توکیو خریدتان را انجام دهید. این خیابان مشهور با 250 متر طول در منطقه آساکوسا شهر توکیو قرار دارد. خرید سوغاتی یکی از دغدغه‌های مهم همه گردشگران و مسافران است، فروشگاه‌های سوغاتی بسیاری در این خیابان وجود دارند که کار شما را راحت می‌کنند. خیابان ناکامیسه پر از دکه‌هایی است که غذاهای خیابانی و شیرینی‌های خوشمزه ژاپنی را سرو می‌کنند، که تجربه جالبی از غذای خیابانی را برای شما در بر دارد. این خیابان بخشی از معبد سنسوجی است که دو دروازه آن را به هم وصل می‌کند. خیابان‌های بسیاری در ژاپن در بین محوطه معبدها قرار داارند، اما ناکامیسه یکی از معروف‌ترین و کهن‌ترین آن‌هاست. حتی اگر به دنبال صرف هزینه و خرید نیستید، از این خیابان باستانی با زیبایی‌های چشم نواز آن دیدن کنید که مانند آن به ندرت در جای دیگری وجود دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید