مجسمه معبد از جنس برنز ساخته شده است، ولی به دلیل توخالی بودن کمتر از ۱۰۰ تن وزن دارد. کار ساخت این مجسمه ۱۳ متری در سال ۱۲۵۲ تمام شده، و منظره‌ای مهم از فرهنگ ژاپن را به نمایش عموم گذاشته است.

معبد کوتوکو (کاناگاوا ژاپن)

سلام نو-سرویس گردشگری: کاناگاوا ژاپن سالانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است. این شهر زیبا از نظر جغرافیایی به پایتخت ژاپن یعنی کلان شهر توکیو بسیار نزدیک بوده و تنها یک ساعت از آن فاصله دارد. از این رو، مسافرانی که مقصد سفری آن‌ها توکیو است، سری نیز به کاناگاوا ژاپن می‌زنند، کاناگاوا پر از مکان‌های دیدنی زیباست که به دست آوردن اطلاعات لازم درباره آن‌ها کار گردشگری شما را هموارتر می‌کند. همراه ما با مکان‌های دیدنی کاناگاوا ژاپن آشنا شوید.

پارک کایهن تسوجیدو کاناگاوا ژاپن

مکان‌های دیدنی کاناگاوای ژاپن

پارک کایهن تسوجیدو از دیگر مکان‌های دیدنی کاناگاوتا ژاپن است. این پارک ساحلی مجموعه‌ای زیبا از ساحل دریا و طبیعت سرسبز را گرد هم آورده است. پارک کایهن تسوجیدو در خلیج خوش آب و هوای ساگامی واقع شده، که بزرگ‌ترین ساحل ژاپن است. این پارک ساحلی در فصل تابستان میزبان تعداد زیادی از مردمان محلی است، که برای فرار از گرمای طاقت فراسا و استفاده از امکانات تفریحی از جمله آب تنی به این ساحل روی می‌آورند. فستیوال‌ها، اجرای موسیقی زنده و بازارهای دست‌فروشان در طول سال در محل این پارک برگذار می‌شوند. هنگام صبح دوندگانی را مشاهده می‌کنید که در مسیرهای پیاده‌روی هموار پارک مشغول به ورزش هستند. طراحی این مسیرها رفت و آمد را برای معلولان با ویلچر راحت کرده است. بازدید این این مجموعه زیبا برای شما گردشگر عزیز کاملا رایگان است. لذت ببرید.

معبد کوتوکو این

مکان‌های دیدنی کاناگاوای ژاپن

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی کاناگاوا ژاپن، معبد کوتوکو این است. این بنای عظیم حیرت هر فردی را بر می‌انگیزد. معبد کوتوکو این متعلق به یکی از فرقه‌های بودایی با نام جودو شویی در شهر کاماکورا در استان کاناگاوا ژاپن است. مجسمه معبد از جنس برنز ساخته شده است، ولی به دلیل توخالی بودن کمتر از ۱۰۰ تن وزن دارد. کار ساخت این مجسمه ۱۳ متری در سال ۱۲۵۲ تمام شده، و منظره‌ای مهم از فرهنگ ژاپن را به نمایش عموم گذاشته است. آنچه که این محل را به یک مکان گردشگری تبدیل کرده، طراحی برنزی بزرگ آن و بودای کاماکورا است که در این معبد واقع شده است.

موزه کاپ نودل یوکوهاما

مکان‌های دیدنی کاناگاوای ژاپن

نودل یک غذای فوری ژاپنی است که نه تنها در کل ژاپن بلکه امروزه در کل جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. موزه کاپ نودل یوکوهاما ازز دیگر مکان‌های دیدنی کاناگاوا ژاپن است، که عاشقان غذا و هنر را راهی این موزه می‌کند. یک مینی سینما در داخل موزه طراحی شده است، که فیلم‌هایی درباره تاریخ تولید نودل را به نمایش می‌گذارد. آزمایشگاه نودل بخش جذابی دیگر در داخل این موزه است، که شما می‌توانید نودل تولیدی خودتان را آزمایش کنید. بخش جذاب گالری هنری، انواع مختلف این غذای راحت را به نمایش گذاشته است.

موزه شین یوکوهاما رامن

مکان‌های دیدنی کاناگاوای ژاپن

موزه شین یوکوهاما رامن از مکان‌های دیدنی کاناگاما ژاپن است، که بازدید آن تفریحی جذاب برای عاشقان غذا به حساب می‌آید. رامن یک نوع غذای ملی ژآپنی است. مردمان ژاپنی از دیرباز احترام زیادی برای غذای ملی خود قائل هستند. از این رو، موزه رامن را طراحی و ساخته‌اند. رامن نه تنها در ژاپن بلکه در سطح جهان طرفداران خاص خود را دارد. تنوع غذایی این غذا آنقدر زیاد است، که به تعداد عاشقان این غذا یک نوع رامن وجود دارد. این موزه بیشتر شبیه یک فودکورت است که ۹ فروشنده انواع رامن با دشتور آشپزی خود را عرضه می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید