۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۵
کد خبر: 55399863

اگر به دنبال لیست کاملی از وسایل سفر به شمال در تابستان هستید، این مطلب می‌تواند برای شما کمک بسیار بزرگی باشد؛ پس همراه ما باشید.

وسایل سفر به شمال در تابستان

سلام نو-سرویس گردشگری: شمال کشور یکی از اصلی‌ترین مقصدها در فصل تابستان به حساب می‌آید. برای اینکه بتوانید یک سفر لذت‌بخش و بدون دغدغه را تجربه کنید، در ابتدا نیاز است مهم‌ترین وسایل خود را جمع‌آوری کنید. وسایل سفر به شمال در تابستان شامل گزینه‌های مختلفی می‌شوند که تهیه هر یک از آن‌ها بسیار ضروری است و نباید از قلم بیفتند؛ پس قبل از اینکه بدون برنامه‌ریزی سودای سفر داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید. بدون شک نکاتی خواهیم گفت که کمک بزرگی برای شما خواهند بود. همراه ما باشید.

مهم‌ترین وسایل سفر به شمال در تابستان چیست؟

اگر بخواهیم نگاهی کلی به این مسئله داشته باشیم، باید این‌طور بگوییم که دسته‌بندی‌های گوناگونی درباره وسایل سفر به شمال وجود دارند. برخی از این دسته‌بندی‌ها مربوط به بهداشت، برخی مربوط به سرگرمی و برخی دیگر نیز در ارتباط با پوشاک و خوراک هستند. هر کدام از این طبقه‌بندی‌ها بسیار پراهمیت هستند و نباید نسبت به آن‌ها غافل بود.

اگر به مکان‌های تفریحی می‌روید، این بخش را بخوانید

شمال کشور پر از مکان‌های تفریحی و ساحلی است. این مکان‌ها افراد زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند؛ به همین علت باید لوازم مخصوص و ضروری را در یک دفترچه لیست کرده و سپس نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. برای تفریحات آبی بهترین وسایلی که باید در چمدان سفر خود جای دهید، شامل مواردی همچون دمپایی، کفش شنا، اسپری، مام ضد تعریق، عینک آفتابی، انواع کلاه (مثل کلاه شنا)، دماغ ‌گیر، کرم ضد آفتاب و... می‌شوند.

وسایل سفر به شمال در تابستان

تهیه لوازم مناسب برای ساحل

کیف کمری را از یاد نبرید

از وسایل سفر به شمال در تابستان می‌توانیم به کیف کمری اشاره کنیم. حمل این کیف بسیار آسان است و از آنجایی که دور کمر شما بسته می‌شود، محال است آن را در محلی جای بگذارید. شما می‌توانید مهم‌ترین مدارک خود را با کمک این کیف حمل کنید که پول، مدارک شناسایی، کارت بانکی، چک پول و... در بین مهم‌ترین مدارک جای می‌گیرند. همچنین دفترچه بیمه خود را نیز می‌توانید در آن بگذارید.

لوازم بهداشتی از مهم‌ترین وسایل سفر به شمال در تابستان هستند

برداشتن لوازم بهداشتی بسیار ضروری است. لوازم بهداشتی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان باید تدارک دیده شوند. به عنوان مثال اگر هنگام سفر قرار است یک کودک نیز شما را همراهی کند، حتماً پوشک و دستمال مرطوب بردارید. لباس زیر اضافه نیز فراموش نشود. همچنین خانم‌ها باید پدهای بهداشتی را برای دوران قاعدگی نیز تهیه کنند. ناخن‌گیر، ادکلن، اسپری ضد عرق و کرم مرطوب‌کننده نیز باید در ساک شما جای بگیرند.

برای آشپزی در دل طبیعت به لوازم زیر احتیاج پیدا خواهید کرد

افرادی که در تابستان به شمال سفر می‌کنند، به احتمال قوی دوست دارند در دل طبیعت خودشان آستین بالا بزنند و مشغول پخت و پز شوند. در این شرایط باید به فکر برداشتن لوازم مورد نیاز خود باشید. لازم به ذکر است وسیله‌هایی که با خود حمل می‌کنید علاوه بر حجم کم باید دارای وزن پایینی نیز باشند تا مشکل خاصی را تجربه نکنید. این لوازم شامل ماهیتابه، قابلمه، دم‌کنی، اجاق سفری، کفگیر، ملاقه، قاشق، چنگال، چاقو، در باز کن قوطی، لیوان، بشقاب و کتری می‌شوند. این نکته را نیز باید متذکر شویم که بهتر است از لیوان‌ها و بشقاب‌های یک بار مصرف استفاده کنید تا بار شما سبک‌تر شود.

به جعبه کمک‌های اولیه به عنوان مهم‌ترین وسایل سفر به شمال در تابستان نه نگویید

همان‌طور که اشاره کردیم دسته‌بندی‌های مختلفی از وسایل سفر به شمال در تابستان وجود دارند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها در ارتباط با جعبه کمک‌های اولیه و دارو است. در این جعبه انواع داروها و مواد ضدعفونی‌کننده جای می‌گیرند. حتماً یک بار این جعبه را بررسی کنید تا از وجود موادی همچون بتادین، الکل سفید، قرص آسپرین، ضد تهوع، ملین، سرماخوردگی، پماد سوختگی، باند، گاز استریل، چسب زخم و... اطمینان پیدا کنید.

وسایل سفر به شمال در تابستان

حمل جعبه کمک‌های اولیه

لذت سفر خود را با این وسیله‌ها بیشتر کنید

زمانی که قصد سفر دارید باید از راهکارهای مختلف برای ایجاد لذت مضاعف بهره ببرید. در این راه می‌توانید از لوازم سرگرمی مختلفی همچون اسپیکر بلوتوثی، دوربین عکاسی و انواع بازی‌های تخته‌ای بهره ببرید. لازم به ذکر است در طول مسیر نیز می‌توانید فلش خودتان را با انواع آهنگ‌ها پر کنید و به آن‌ها گوش دهید. کتاب‌های صوتی و انواع پادکست‌ها نیز انتخاب مناسبی هستند.

زیرانداز، چادر، بالش و پتو را در لیست خود بگنجانید

سایر وسایل سفر به شمال در تابستان نیز اهمیت زیادی دارند. اگر قصد دارید در طول راه چندین مرتبه اتراق کنید، حتماً باید یک زیرانداز مناسب تهیه کنید. اندازه زیرانداز باتوجه‌به تعداد نفرات تعیین می‌شود. همچنین از آنجایی که آب‌وهوای شمال هیچ‌وقت قابل‌ پیش‌بینی نیست، به شما پیشنهاد می‌کنیم از زیراندازهایی استفاده کنید که دارای خاصیت ضد آب هستند. در این صورت به راحتی می‌توانید آن را بر روی زمین پهن کنید و از پیک نیک خود نهایت بهره را ببرید. همچنین برای استراحت به بالش و پتو نیز نیاز پیدا خواهید کرد. تهیه چادر را نیز فراموش نکنید.

وسایل سفر به شمال در تابستان

چادر مسافرتی را از یاد نبرید

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با وسایل سفر به شمال در تابستان آشنا کنیم که هر کدام از آن‌ها دارای اهمیت بسیار بالایی هستند. برای اینکه بتوانید یک سفر ویژه و ایده‌آل را تجربه کنید، تهیه تمامی موارد ذکر شده پراهمیت هستند. این لوازم به شما کمک خواهند کرد یک سفر بدون دردسر و ایمن را برای خود رقم بزنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید