۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲
کد خبر: 55399134

در این مطلب به معرفی شماری از مهمترین مکان های اقامتی جاده چالوس و بررسی امکانات رفاهی هر کدام از آنها می پردازیم.

مکان های اقامتی جاده چالوس

سلام نو-سرویس گردشگری: جاده چالوس که با نام جاده ٥٩ نیز شناخته می شود محبوب ترین محور مواصلاتی تهران به شمال به شمار می رود. این جاده با طبیعت زیبا، آبشارها، رودخانه ها، جنگل و روستاهای دیدنی و سرسبزی که در مسیر آن قرار دارد همواره پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است. یکی از چالش های همیشگی مسافران پیدا کردن مکان های اقامتی در محدوده این جاده است. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با تعدادی از بهترین مکان های اقامتی جاده چالوس آشنا شوید.

هتل گاجره

هتل گاجره در میان مکان های اقامتی جاده چالوس نامی شناخته شده محسوب می شود. این هتل در منطقه پیست اسکی دیزین قرار دارد. دیزین که یکی از محبوب ترین مراکز گردشگری جاده چالوس می باشد در هفتاد و پنج کیلومتری شهر کرج واقع شده است. فراهم بودن انواع تفریحات زمستانی در این منطقه گردشگری باعث شده است تا دیزین همیشه پر از مسافر و گردشگر باشد. علاوه بر پیست اسکی معروف دیزین انواع تفریحات دیگری نظیر تله کابین، تله سیژ، تله اسکی بشقابی و چکشی، پیست چمن، پیست اسب سواری، زمین تنیس و زمین والیبال نیز در این منطقه برای گردشگران مهیا شده است.

هتل گاجره مهمترین و بزرگترین مرکز اقامتی دیزین به شمار می رود. در نگاه اول، نخستین ویژگی چشمگیر این هتل زیبایی طبیعت اطراف آن و طراحی منحصر بفرد معماری داخلی و خارجی هتل است. باغچه های گل که در مجاورت این هتل قد برافراشته اند با رنگ های زیبای خود منظره ای تماشایی را به گاجره بخشیده اند. یکی از امکانات محبوب این هتل مینی بوس های کروز آن است که جهت انتقال مسافران به پیست اسکی دیزین در نظر گرفته شده اند. این هتل برخوردار از چندین سالن ورزشی از جمله سالن های بیلیارد، فوتبال دستی و پینگ پنگ نیز می باشد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت بیش از صد و سی صندلی آماده سرو غذا برای مشتریان است. از جمله دیگر امکانات هتل گاجره می توان به کافی شاپ ها و چایخانه های متعدد، پارک کودک، پارک تندرستی، سالن همایش، پارکینگ روباز، محوطه فضای سبز و لاندری اشاره کرد.

مکان های اقامتی جاده چالوس

مجتمع جهانگردی چالوس

مجتمع جهانگردی چالوس

یکی دیگر از مکان های اقامتی جاده چالوس که محبوبیت بالایی در نزد گردشگران دارد مجتمع جهانگردی چالوس می باشد. این مجتمع در پنج کیلومتری جاده چالوس و در کنار جنگل فین واقع شده است. جنگل فین که با نام پارک جنگلی چالوس نیز شناخته می شود از جمله پربازدیدترین مناطق جنگلی مازندران و یکی از قطب های گردشگری این استان است. این منطقه جنگلی که در حاشیه رودخانه چالوس قرار گرفته است تنها سه ساعت با شهر تهران فاصله دارد. این فاصله نزدیک با پایتخت یکی از مهمترین مزیت های این منطقه توریستی به شمار می رود.

اگر قصد سفر به جنگل فین را دارید اقامت در مجتمع جهانگردی چالوس می تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما باشد. این مجتمع اقامتی بزرگ دارای سی و چهار واحد است و یکی از قدیمی ترین مکان های اقامتی جاده چالوس محسوب می شود. مهمترین جذابیت این مجتمع اقامتی قرارگیری در دل جنگل فین و احاطه شدن آن با درختان جنگلی انبوه است. لازم نیست در قلب جنگل چادر بزنید. به مجتمع جهانگردی چالوس بروید و علاوه بر بهره مندی از امکانات رفاهی کامل، جنگل فین را هم در کنار خود داشته باشید. این مجتمع که در سال ١٣۴٣ افتتاح شده است از لحاظ دسترسی به مراکز گردشگری محبوب نیز از موقعیتی ایده آل برخوردار است. مجتمع جهانگردی چالوس دارای فاصله نزدیکی با شهرک توریستی نمک آبرود است و فاصله آن با دریای خزر نیز تنها نه کیلومتر می باشد.

مکان های اقامتی جاده چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس نیز یکی دیگر از محبوب ترین مکان های اقامتی جاده چالوس می باشد. این هتل پنج ستاره در نزدیکی شهرک تفریحی و توریستی نمک آبرود واقع شده است. چشم اندازهای تماشایی و بکر این هتل به جنگل و دریا شاید مهمترین نقطه قوت آن باشد. اما نزدیکی این هتل به شهرک نمک آبرود است که باعث رونقی دائمی آن شده است. حتما نام تله کابین نمک آبرود را شنیده اید. این تله کابین در حال حاضر بزرگترین و پربازدیدترین تله کابین ایران است و روزانه بیش از هزار مسافر را جابجا می کند. تله کابین نمک آبرود دارای دو خط است که خط یک آن مسافران را به بالای قله مدوبن و خط دو آن گردشگران را بالای قله دیوحمام منتقل می کند. مرکز تفریحی نمک آبرود علاوه بر تله کابین تفریحات دیگری نظیر زیپ لاین، هاورکرافت، شاتل، قایق سواری، شهربازی کودکان و... را نیز برای گردشگران فراهم کرده است.

هتل پنج ستاره پارسیان همواره بخش زیادی از گردشگران نمک آبرود را در خود جای می دهد. این هتل با برخورداری از امکانات کامل رفاهی و داشتن واحدهایی با ویوهای استثنایی یکی از محبوب ترین مکان های اقامتی جاده چالوس است. این هتل مجهز به رستوران هایی با انواع غذای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ ها و سفره خانه هاست. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به سالن ماساژ، سالن بیلیارد، روم سرویس و سالن اجتماعات اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید