تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات به مصاف برزیل رفت که در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

ساحلی‌بازان ایران قهرمان جهان شدند

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، گل‌های ساحلی‌بازان کشورمان را محمد احمدزاده و سعید پیرامون به ثمر رساندند. ۲ گل ایران در دو وقت اول به ثمر رسید و تنها گل برزیل هم در وقت سوم به ثمر رسید.

نکته جالب دیدار فینال، حضور سرمربی سابق ایران روی نیمکت برزیل بود. مارکو اوکتاویو در سال (۲۰۰۷)، (۲۰۱۲-۲۰۱۵) و (۲۰۱۷ -۲۰۱۹) سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود و در فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ به همراه برزیل مغلوب شاگردان علی نادری و ایران شد و به نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها رضایت داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، ۳ بار قهرمان رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای شده بود، با شکست برزیل چهارمین عنوان قهرمانی خود با سرمربی ایرانی خود در این مسابقات را به دست آورد و در کنار روسیه به عنوان دو تیم پرافتخار این رقابت‌ها قرار گرفتند. ایران در این رقابت‌ها علاوه بر ۴ قهرمانی، ۲ نایب‌قهرمانی، ۲ مقام سومی و یک عنوان چهارمی به دست آورده است.

همچنین دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۱۵ بین تیم‌های پاراگوئه و امارات برگزار شد که در پایان پارگوئه با نتیجه ۴ بر یک میزبان مسابقات را شکست داد و سوم شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید