در این مطلب به معرفی مراکز خرید عباس آباد مازندران از جمله مرکز خرید اوت لت و مرکز خرید الماس قو می پردازیم.

مراکز خرید عباس آباد مازندران

سلام نو-سرویس گردشگری: عباس آباد شهری ساحلی در استان مازندران و شهرستان تنکابن است. این شهر در فاصله بیست و هشت کیلومتری غرب چالوس و بیست و چهار کیلومتری شرق تنکابن و در میان این دو شهر واقع شده است. عباس آباد که یکی از قطب های گردشگری استان مازندران است بیش از همه با طبیعت بکر و سرسبز خود شناخته می شود. اما ما می خواهیم این بار از زاویه ای متفاوت به این شهر نگاهی بیندازیم. با ما همراه باشید تا با بهترین و مهمترین مراکز خرید عباس آباد آشنا شوید.

مرکز خرید اوت لت

یکی از مهمترین مراکز خرید عباس آباد و حتی کل مازندران بدون شک مرکز خرید اوت لت است. این مرکز خرید پیش از هر چیز با کیفیت فوق العاده بالای اجناس خود شناخته می شود. شما در این مرکز خرید مدرن می توانید با انواع بسیار باکیفیت لباس های گوناگون، کیف، کفش، روسری، مانتو و هر نوع پوشاک دیگری روبرو شوید. اجناس مرکز خرید اوت لت بیشتر سازگار با سلیقه جوانان و نوجوانان و افراد دوستدار مد و فشن است. این مرکز خرید در برهه های خاصی از سال تخفیف های ویژه ای را نیز به مشتریان خود عرضه می کند. مرکز خرید اوت لت در مسیر جاده چالوس به تنکابن و در دو کیلومتری عباس آباد واقع شده است.

مراکز خرید عباس آباد مازندران

مرکز خرید تعطیلات

مرکز خرید تعطیلات

در میان مراکز خرید عباس آباد سه مرکز خرید هستند که کاملا در نزدیکی هم قرار دارند. این سه مرکز خرید عبارتند از: مرکز خرید اوت لت، مرکز خرید تعطیلات و مرکز خرید آدیداس. کنار هم بودن این سه مرکز خرید باعث می شود که کار خریداران راحت باشد و دیگر مجبور نباشند برای کامل کردن خرید خود از این سر شهر راهی آن سر شهر شوند. این سه مرکز خرید علاوه بر این به عنوان مکمل یکدیگر نیز عمل می کنند و در کنار هم می توانند طیف گسترده ای از سلایق مختلف را مورد پوشش قرار دهند. تفاوت مرکز خرید تعطیلات با مرکز خرید اوت لت بیشتر مربوط به سبک پوشاکی است که این دو مرکز خرید بزرگ عرضه می کنند. مرکز خرید تعطیلات بیشتر مناسب برای کسانی است که از سلیقه ای کلاسیک برخوردار هستند و دوست دارند لباس های باوقار و سنگین بر تن کنند. البته باید گفت که قیمت اجناس مرکز خرید تعطیلات نیز از مرکز خرید اوت لت نسبتا پایین تر است.

مرکز خرید آدیداس

همانطور که گفتیم در میان مراکز خرید عباس آباد سه مرکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس با در کنار هم قرار گرفتن خود شناخته می شوند. در این بین مرکز خرید اوت لت عرضه کننده پوشاک مطابق مد و سلیقه جوانان و نوجوانان شیک پسند است. درحالیکه مرکز خرید تعطیلات بیشتر برای افرادی با سلیقه کلاسیک مناسب است. اما مرکز خرید آدیداس همانطور که از نامش پیداست عرضه کننده پوشاک اسپرت و انواع راحت لباس ها است. اگر می خواهید لباس هایی اسپرت و در عین حال شیک و زیبا بخرید حتما سری به این مرکز خرید بزنید. مرکز خرید آدیداس همچنین طیف وسیعی از لباس های خنک تابستانی را در انواع شیک و مطابق مد عرضه می کند. بنابراین اگر گرفتار هوای شرجی و تابستان گرم شمال کشور هستید می توانید با مراجعه به این مرکز خرید مناسب ترین لباس ها را برای این آب و هوا تهیه کنید.

مراکز خرید عباس آباد مازندران

مرکز خرید الماس قو

مرکز خرید الماس قو

در میان مراکز خرید عباس آباد مشهورترین و مهمترین نام بی شک مرکز خرید الماس قو است. این مرکز خرید که یکی از بزرگترین مراکز خرید کل مازندران به شمار می رود در سلمان شهر از توابع عباس آباد و در کنار دریای خزر واقع شده است. آنچه پیش از همه در خصوص این مرکز خرید جلب نظر می کند معماری مدرن و زیبای آن است که همچون نگینی در حاشیه دریای خزر می درخشد. در ساخت این مرکز خرید از جدیدترین و مدرن ترین متدهای مهندسی بهره گرفته شده است.

مرکز خرید الماس قو در حقیقت یک برج دوقلو است و هر کدام از برج های این مجتمع دارای بیست و پنج طبقه می باشند. این برج ها که با نام برج های عظیم زاده نیز شناخته می شوند از چهار بخش جداگانه تشکیل شده اند. این چهار جزء عبارتند از: مجتمع مسکونی قو، مجتمع ورزشی الماس، مجتمع تجاری الماس قو خاورمیانه و هتل پنج ستاره دلوکس بین المللی الماس. اگر قصد اقامت در متل قو و یا عباس آباد را دارید محلی بهتر از هتل پنج ستاره دلوکس بین المللی الماس پیدا نخواهید کرد. همانطور که گفتیم برج های عظیم زاده درست در کنار دریای خزر واقع شده اند و اقامت در این هتل می تواند اقامتی در دل دریا باشد. با یک ویوی تماشایی به موج های خروشان خزر.

آنچه با نام مرکز خرید الماس قو شناخته می شود در حقیقت جزء تجاری برج های دوقلوی عظیم زاده یعنی مجتمع تجاری الماس قو خاورمیانه است. این مرکز خرید بزرگ طرفداران پرشماری را چه در بین مسافران و چه در بین اهالی بومی مازندران دارد. شاید بتوان گفت مهمترین نقطه ضعف این مرکز خرید وجود اجناس غیر اورجینال و بعضا چینی در آن است. هرچند اجناس اورجینال نیز در این مجتمع تجاری به وفور یافت می شوند. این مجتمع برخوردار از رستوران و کافی شاپ و سایر امکانات رفاهی نیز می باشد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید