برای نگاهی کامل به نحوه گذراندن وقت خود، به لیست برترین جاذبه­ های گردشگری تورنتو مراجعه کنید.

عکس ۵ جاذبه گردشگری در تورنتو، شهری پر از ایرانی

سلام نو-سرویس گردشگری: تورنتو، پایتخت انتاریو، بزرگترین شهر کانادا و همچنین یکی از زیباترین شهرها است. این مکان دارای جاذبه‌های توریستی متنوع از جمله موزه‌ها و گالری‌ها و برج مشهور جهانی CN است. تورنتو در فاصله کوتاهی از آبشار نیاگارا قرار دارد.

گشت و گذار در مرکز شهر تورنتو نسبتا آسان است و بسیاری از جاذبه‌های برتر در فاصله چند قدمی یکدیگر قرار دارند و سیستم مترو برای پوشش مسافت‌های طولانی‌تر در دسترس است. اگر در تابستان از تورنتو بازدید می کنید، در امتداد اسکله زیبا پرسه بزنید و از سواحل و پارک ها لذت ببرید.

برای نگاهی کامل به نحوه گذراندن وقت خود، به لیست برترین جاذبه های گردشگری تورنتو مراجعه کنید.

  1. نمای برج CN را ببینید

عکس ۵ جاذبه گردشگری در تورنتو، شهری پر از ایرانی

برج ۵۵۳ متری CN، برج معروف تورنتو، یکی از جاذبه‌های این شهر است که باید آن را دید و نمی‌توان آن را از دست داد. بر فراز مرکز شهر، این نماد کانادایی تقریبا از همه جای شهر قابل مشاهده است.

شما میتوانید به یکی از مناطق رصد یا رستورانها بروید تا مناظر شگفتانگیزی از شهر و دریاچه انتاریو داشته باشید. برج CN که بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۶ ساخته شد، زمانی بلندترین سازه مستقل در جهان بود.

بالاترین منطقه دید در برج CN در ارتفاع ۴۴۷ متری از شهر است، با مناظری که در روزهای صاف تا آبشار نیاگارا و ایالت نیویورک امتداد دارد. برای رسیدن به این برج نیاز به دو آسانسور است.

  1. بازدید از موزه سلطنتی انتاریو

عکس ۵ جاذبه گردشگری در تورنتو، شهری پر از ایرانی

موزه سلطنتی انتاریو، یکی از موزه های برتر کانادا است که شهرت بین المللی دارد. این موزه مجموعه ای برجسته را در خود جای داده است که تاریخ طبیعی، هنر و فرهنگ را از دوره های مختلف از سراسر جهان پوشش میدهد. همچنین بهدلیل برگزاری نمایشگاههایی از سراسر جهان شناخته شده است.

یک توسعه بحث برانگیز در سال ۲۰۰۷ شاهد اضافه شدن کریستال مایکل لی چین، یک بال مدرن با شیشه و زوایای تیز بود که به یک ساختمان قدیمی بسیار سنتی اضافه شد. موزه سلطنتی انتاریو اکنون یکی از شناخته شده ترین ساختمان های تورنتو است.

  1. آکواریوم ریپلی کانادا

عکس ۵ جاذبه گردشگری در تورنتو، شهری پر از ایرانی

یکی از جدیدترین جاذبه های تورنتو، آکواریوم ریپلی در نزدیکی پایه برج CN است. این مرکز شگفت انگیز انواع زندگی دریایی را به نمایش می گذارد و یکی از محبوب ترین جاذبه ها در تورنتو است.

چشمگیرترین ویژگی تونل بزرگ زیر آب با پیاده رو متحرک است. می‌توانید در حالی که کوسه‌ها از کنارتان می‌گذرند و ماهی‌های اره‌ای روی سقف تونل بالا می‌روند، دنیای اقیانوس را تماشا کنید. این یک تجربه عالی برای همه سنین است.

یکی دیگر از نکات برجسته غیرمنتظره این آکواریوم، نمایش چتر دریایی است که با نورپردازی خلاقانه برجسته شده است. علاوه بر این، تانک‌های لمسی با کوسه‌های خاردار و کوسه‌های کوچک امکان تجربه عملی را فراهم می‌کنند.

  1. گالری هنری انتاریو

عکس ۵ جاذبه گردشگری در تورنتو، شهری پر از ایرانی

گالری هنری مشهور انتاریو یکی از بزرگترین موزه‌های آمریکای شمالی است. مجموعه شامل بیش از ۹۵۰۰۰ قطعه شامل آثاری از سراسر جهان، از شاه کارهای اروپایی گرفته تا هنر معاصر است، اما همچنین دارای مجموعه ای چشمگیر از هنر کانادایی، از جمله مجموعه وسیعی از آثار گروه هفت است. در این گالری مجموعه ای از نمایشگاه های موقت در طول سال برپا می شود.

این گالری هنری با ساختمانی منحصر به فرد با ظاهری منحصر به فرد، با ترکیبی از معماری قدیمی و مدرن، در ضلع غربی مرکز شهر قرار دارد.

  1. سفر یک روزه به آبشار نیاگارا

عکس ۵ جاذبه گردشگری در تورنتو، شهری پر از ایرانی

یک سفر یکروزه سریع از تورنتو به آبشار نیاگارا ارزش وقت گذاشتن را دارد. شما میتوانید در کمتر از یک ساعت روی لبه آبشار بایستید.

اگر نمی خواهید خودتان رانندگی کنید، رزرو یک تور به آبشار نیاگارا از تورنتو یک راه آسان برای دیدن آبشار است. تورها دارای هتل هستند و شامل کروز نیاگارا می‌شوند که شما را به دیواره آبشار اصلی که آبشار نعل اسبی است نزدیک می‌کند.

رفتن از تورنتو به آبشار نیاگارا آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، با چندین گزینه مختلف. یک قطار از ایستگاه یونیون در تابستان، از اواخر ژوئن تا شروع سپتامبر به سمت آبشار نیاگارا حرکت می کند. در آخر هفته ها حتی می توانید دوچرخه خود را سوار قطار کنید و از دوچرخه سواری در امتداد پارک نیاگارا لذت ببرید.

اگر زمان کافی دارید، یک شب را در آبشار نیاگارا بگذرانید تا مرکز شهر را کشف کنید و آبشارها را در شب تماشا کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 0
    چه دل خوشی دارین . نون نداریم بخوریم میگی بریم کانادا !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید