به گفته بابک افقهی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، افزایش حقوق‌ها با حقوق مهر ماه پرداخت می‌شود و با تصویب نهایی در مجلس مابه‌التفاوت در ماه های بعد اعمال می شود.

حقوق کارمندان و بازنشستگان در مهرماه افزایش می‌یابد؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: من این نوید را می دهم که در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اینکه در مجلس نهایی شد و رقم دقیق آن مشخص شد، مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

بابک افقهی با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان، اظهار کرد: دولت از آنجایی که مصمم است که این طرح را انجام دهد مبالغ علی الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه کارکنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد کرد.

وی افزود: من این نوید را می دهم که در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اینکه در مجلس نهایی شد و رقم دقیق آن مشخص شد، مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

معاون سازمان برنامه یادآور شد: از مهرماه انشاالله علی‌الحساب برای کارکنان و بازنشستگان به دستور رییس سازمان برنامه و بودجه اعمال خواهد شد و متعاقب آن بعد از این‌که فرآیند قانونی طی شد و به تایید شورای نگهبان رسید محاسبه دقیق صورت خواهد گرفت و مابه.التفاوت انشاالله از آبان پرداخت خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید