سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصمیم این کمیسیون برای بازدید از زندان اوین بعد از آتش سوزی شب گذشته خبر داد.

دیدار هیات امنیتی مجلس از زندان اوین
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه، نماینده کمیسیون امنیت ملی که در جلسه شورای امنیت کشور شرکت کرده بود، گزارشی از درگیری در بند ۷ و ۸ زندان اوین و آتش سوزی رخ داده ارائه کرد.

وی افزود: مقرر شد که نمایندگانی از کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید کنند. البته که قبلا هم اعضای کمیسیون از این زندان بازدید کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این کمیسیون گفت: در جلسه قبلی بند الف ماده یک این طرح تصویب شده بود که در جلسه امروز با ارائه نظرات مخالفان و موافقان به بندهای ب و پ ماده اول این طرح پرداخته شده است.

عمویی ادامه داد: بر اساس بندهای تصویب شده، سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در راستای صیانت از قوه قضاییه ماموریت پیشگیری و مقابله با تهدید، تطمیع و فریب کارکنان این قوه را برعهده دارد. همچنین مقابله با توطئه ها و خرابکاری در قوه قضاییه با هماهنگی وزارت اطلاعات برعهده این سازمان خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید