امیررضا پوررمضانعلی شطرنج‌باز ایرانی که در مسابقات آزاد شطرنج ایروان حضور یافته است در مصاف با شطرنج‌باز روس شکست خورد و در رده پنجم این رقابت‌ها ایستاد.

ایران در سکوی سوم مسابقات شطرنج ایروان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، امیررضا پوررمضانعلی شطرنج‌باز ایرانی که در مسابقات آزاد شطرنج ایروان در ارمنستان شرکت کرده است، در دور پنجم این مسابقات به مصاف شطرنج‌باز روس رفت و شکست خورد. این شکست درحالی برای شطرنج‌باز ایرانی به دست آمد که او دارای ریتینگ ۲۴۹۵ است. همچنین حریفش در این دور از مسابقات دارای ریتینگ ۲۵۳۶ بود.

پورر رمضانعلی که رئیس کمیته فنی فدراسیون شطرنج است، در این مسابقات در چهار بازی اول خود به پیروزی دست‌ یافته است. او با شکست در بازی پنجم، ۴ امتیازی شد و در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت. شطرنج باز ایران باید در دور بعدی این مسابقات مجددا به مصاف نماینده‌ای از روسیه برود.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات بیش از ۱۸ شطرنج‌باز ایرانی دست به مهره شده‌اند. ماهان رمضانی دیگر شطرنج‌باز ایرانی در رده ۱۱ این رقابت‌ها ایستاده است.

به گزارش ایسنا، شطرنج‌بازان ایران که در رقابت‌های آزاد ایراون شرکت کرده‌اند از ۱۰ تا ۱۸ اکتبر به مصاف حریفان خود خواهند رفت. امیررضا پوررمضانعلی شطرنج‌باز ایرانی شانس ۱۴ قهرمانی این مسابقات به شمار می‌آید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید