سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای منتهی به مرزهای استان، از اعمال محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها در محور اهواز - خرمشهر خبر داد.

ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان پس از مسدود شدن مرزها

به گزارش سلام نو، سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: در محورهای منتهی به مرزها خرمشهر یعنی محور اهواز به خرمشهر و اهواز به سوسنگرد و چذابه مشکل ترافیکی وجود ندارد؛ در این محورها ترافیک روان اما پر حجم و گاهی اوقات سنگین است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشکل ما در خصوص برگشت زائران است. متاسفانه چهارشنبه شب در محور هندیجان، به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودرو از مسیر خارج شد و موجب فوت و مصدومیت تعدادی از زائران شد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به اینکه هیچ محدودیت و ممنوعیتی در محورها وجود ندارد رانندگان حتما به ویژه در برگشت خوب استراحت کنند و حتی الامکان در روز تردد کنند تا به سلامت به مقصد برگردند.

دولتشاهی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: تنها در محور اهواز خرمشهر محدودیت تردد کامیون ها و تریلرها اعمال شده است تا زائران به راحتی تردد و با خیال راحت از این مسیر تردد کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید