ایتالیا امروزه مقصد بسیاری از گردشگران می باشد. کشوری که به موزه سرباز معروف بوده و مملو از آثار خیره کننده معماری و هنری است. ایتالیا میزبان آثار میراث جهانی یونسکو در جهان است. همچنین شهرهای هنری از جمله: رم ، ونیز ، فلورانس شهرت جهانی دارند.

سفر به ایتالیا با آژانس لیو پرواز

شما می توانید با خرید یکی از تورهای ایتالیا از آژانس لیو پرواز به کشور ایتالیا سفر کرده و یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی برای خود و خانواده بسازید.

چگونه به ایتالیا سفر کنیم؟ و از چه شهرهایی دیدن کنیم؟

برای سفر به ایتالیا کافیست از یکی از کشورهای عضو شینگن ویزای توریستی دریافت کرده، همچنین میتوان از طریق کشوری که برای شما ویزا صادر کرده است، وارد حوزه شینگن شده و به سایر کشورهای عضو شینگن سفر کنید. برای دریافت ویزای ایتالیا کافیست ابتدا از کارگزاری سفارت ایتالیا در تهران وقت سفارت ایتالیا دریافت کنید و سپس در وقت ملاقات تعیین شده برای تحویل مدارک خود و انگشت نگاری در سفارت حضور پیدا کنید.

از شهرهای معروف و پر جاذبه ایتالیا میتوان به: رم، ونیز، میلان است. که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند اشاره کرد.

در شهر رم شما می توانید به بازدید از بزرگترین آمفی تئاتر جهان یعنی کولوسئوم رفته و سپس به میدان سنت پیتر در کشور واتیکان که مرکز کاتولیگ های جهان است بروید.

در شهر میلان که به پایتخت مد جهان شهرت دارد بروید و همچنین از بزرگترین کلیسای جهان بنام کلیسا جامع میلان یا دوومو دیدن کرده که چشم انداز فوق العاده ای دارد.

شهر ونیز به شهر روی آب معروف است. با سوار شدن بر روی قایق های گاندولا به گشت و گذار در ونیز بپردازید، و از این شهر لذت ببرید.

سفر به ایتالیا با آژانس لیو پرواز

آب و هوا در ایتالیا چگونه است؟

آب و هوا در ایتالیا بصورت مدیترانه ای بوده یعنی تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد.

در فصل تابستان ایتالیا توریست و گردشگران زیادی را به جود جذب می کند، بنابراین شلوغ است. اما در فصل زمستان گردشگران کمتری را به خود جذب می کند. در صورتی که در فصل زمستان شما میتوانید به تفریحاتی از جمله اسکی و گردش در مناطق کوهستانی بپردازید.

زمانی که بصورت انفرادی سفر می کنید، نگران رفت و آمد در شهر نباشید. شما با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شهری می توانید به هرجایی از شهر که می خواهید در کوتاه ترین زمان بروید و از جاذبه های گردشگری در هر شهر دیدن کنید.

سفر به ایتالیا با آژانس لیو پرواز

شما می توانید برای گشت و گذار در شهرهای ایتالیا یکی از تور های انفرادی از آژانس مسافرتی لیو پرواز خریداری کرده و آژانس لیوپرواز با دعوتنامه توریستی از سفارت ایتالیا برای شما در خواست ویزا می دهد و سفر شما را به یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی تبدیل می کند.

سفر به ایتالیا با آژانس لیو پرواز

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید