وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ از آماده‌سازی هزاران جای پارک خودرو در مرز خسروی خبر داد و گفت: در صورت تکمیل شدن ظرفیت جای پارک جدید فراهم می شود.

۶۰ هکتار فضای جای پارک خودرو در مرز خسروی فراهم شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه ۲۲ از فراهم شدن هزاران جای پارک خودرو در پایانه مرزی خسروی و قصر شیرین و استفاده رایگان از اتوبوس‌ها در این محدوده خبر داد.

«وحیدرضا محمدی » شهردار منطقه ۲۲  و مسئول ستاد اربعین حسینی درباره ارائه خدمات به زائران در پایانه مرز خسروی گفت:« باتوجه به استقبال بالای هموطنان برای سفر به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی، امکانات مناسبی برای زائران از سوی جهادگران، هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های متولی در مرز خسروی فراهم شده است، یکی از این خدمات فراهم کردن جای پارک خودرو است. اکنون ۶۰ هکتار فضای جای پارک خودرو در این پایانه مرزی فراهم شده که  نسبت به سال‌های گذشته(سال‌های قبل از شیوع کرونا)  افزایش داشته است. علاوه‌براین در صورت نیاز  تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ‌های موجود، جای پارک جدید احداث می‌شود.»

محمدی ادامه داد:« اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در پارکینگ‌ها  مستقر شده‌اند و زائران را رایگان به پایانه مرزی خسروی جابه‌جا می‌کنند.»

مرز خسروی از مرزهای مهم و قدیمی‌ترین مرز رسمی کشورمان با عراق است که در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید