یکی از شاخص هایی که تیم ها برای ربودن آن از هم پیشی می گیرند استفاده از بازیکنان گران قیمت است که به نوعی زور آزمایی تیم ها خارج از مستطیل سبز به حساب می آید. حالا این رقابت باعث شد تا یکی از مدافعین تیم منچستر یونایتد به جمع گران ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه بپیوندد.

گران‌ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد + مبلغ قرارداد

به گزارش سلام نو به نقل از آنا، شرایط نه چندان مناسبت تیم فوتبال منچستریونایتد در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شد تا مسئولان این باشگاه به فکر جذب چند بازیکن بزرگ بیفتند تا شاید از این وضعیت نجات پیدا کنند.

هفته گذشته بود که کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید با افتخارات زیادی که در این باشگاه اسپانیایی کسب کرده بود، با پیشنهاد شیاطین سرخ مواجه شد؛ پیشنهادی ۷۰ میلیون پوندی که برای یک بازیکن ۳۰ ساله بسیار قابل توجه بود و خیلی سریع مورد قبول این بازیکن و سران رئال قرار گرفت.

مبلغ قرارداد آنتونی با منچستر یونایتد



به نظر می‌رسید منچستری‌ها پس از جذب کاسمیرو، بازیکن دیگری به خدمت نخواهند گرفت، اما در عمل اتفاق دیگری افتاد و «آنتونی» وینگر چپ پای برزیلی آژاکس با مبلغ ۸۵.۵ میلیون پوند به جمع شاگردان اریک تنهاخ اضافه شد.

حالا با شرایطی که الان شکل گرفته، انتظارات از تیم تحت هدایت تنهاخ بالا رفته و شاید هواداران به چیزی جز کسب عناوین و حداقل رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رضایت ندهند.

درست است که آنتونی و کاسمیرو هیچ‌کدام گرانترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد نیستند، اما امسال با ارقامی که برای جذبشان پرداخت شد، در جمع گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه قرار گرفتند.

در زیر نگاهی به گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد می‌اندازیم:

* روملو لوکاکو (مبلغ انتقال ۹۰ میلیون پوند- سال ۲۰۱۷ از اورتون)
مهاجم تنومند برزیلی که ستاره اورتون در لیگ برتر بود، آنقدر برای این تیم آبی‌پوش گلزنی کرد تا سران منچستر به خرید او با پرداخت ۹۰ میلیون پوند متقاعد شوند. لوکاکو علی‌رغم سر و صدای زیادی که در انتقالش بود، اما درخشش قبلی را نداشت و در ۶۶ بازی فقط ۲۸ گل به ثمر رساند. او حتی در مقطع پایانی فصل آخر حضورش تلاش کم و نمایش انتقادآمیزی داشت و همین مسئله منجر به جدایی و پیوستنش به اینترمیلان شد.

گران‌ترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد

لوکاکو در اینتر به روزهای درخشانش بازگشت و از آن مسیر چلسی را در پیش گرفت، هر چند که در این تیم لندنی فقط یک فصل دوام آوردم و دوباره به اینتر بازگشت.

* پل پوگبا (مبلغ انتقال ۸۹ میلیون پوند-سال ۲۰۱۶ از یوونتوس)
پوگبا که در سال ۲۰۱۲ با انتقالی آزاد از منچستر به یوونتوس پیوسته بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک ناجی و ستاره پا به اولدترافورد گذاشت و قرار بود کارهای بزرگی انجام بدهد، اما هرگز نتوانست از پتانسیل خود استفاده کند و با مصدومیت‌های فراوانی که در ۶ فصل حضورش در منچستر داشت، باز هم با یک انتقال آزاد به یوونتوس پیوست.
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید