روسیه دارای زمستان های سرد و طولانی است، به همین دلیل بهترین زمان سفر فصل تابستان است تابستان کشور روسیه دارای آب و هوایی گرم تر و مطلوب تری دارد. شما می توانید در زمان های دیگر سال نیز به آن سفر کنید تا قیمت های ارزان تری را تجربه کنید.

تصویری از روسیه

اگر در روسیه به دنبال موزه‌ های درجه یک، تاریخ غنی، هنر، فرهنگ، ماجراجویی، هستید می توانید با تهیه تور روسیه ۱۴۰۱ به این کشور بی نظیر و زیبا سفر کنید.

روسیه از اروپا در غرب تا سراسر آسیا تا رسیدن به اقیانوس آرام در شرق دور، چیزهای بسیار متفاوتی برای افراد مختلف است. برخی از قدیمی ‌ترین شهرهای روسیه، از جمله مسکو و سنت پترزبورگ، هنوز شکوه امپراتوری خود را حفظ کرده ‌اند. از کاخ های طلاکاری شده تا فضاهای طبیعی جزو دیدنی های روسیه است.

روسیه یکی از کشورهایی در جهان است، که زمستان های سرد و طولانی دارد. بنابراین بهترین زمان سفر به روسیه زمستان‌ هایی سرد و طولانی دارد، به همین دلیل بهترین زمان سفر به این کشور فصل تابستان است و فرصتی مناسب برای سفر با تور روسیه می باشد. فصول دیگر سال مانند نیمه اول پاییز نیز در روسیه جذابیت های خود را دارند.

در فصل تابستان کشور روسیه دارای آب و هوایی گرم تر و مطلوب تر است، و همچنین بهترین زمان برای بازدید از شهرهای توریستی روسیه مانند مسکو، سنت پترزبورگ، سارانسک، سوچی، کازان است.

در فصول مختلف روسیه ارائه دهنده انواع فستیوال های شاد و مفرح است. این فستیوال های و جشنواره ها در تمامی شهرهای روسیه برگزار می شود.

قیمت تور روسیه سال ۱۴۰۱

قیمت تور روسیه ۱۴۰۱ در سایت آنلاین الفبای سفر بسته به قیمت بلیط هواپیما، هتلی که انتخاب می کنید، هزینه ی ویزا و همچنین تعداد روزهایی که قصد اقامت در روسیه را دارید می تواند متفاوت باشد.

تور روسیه در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان از ارزانترین تور روسیه بحساب می آیند، لیکن در تابستان به دلیل آب و هوای مطلوب و استقبال گردشگران برای سفر به این کشور قیمت تور روسیه تابستان ۱۴۰۱ گران تر می باشد.

برای رفتن به کشور روسیه بایستی ویزا تهیه کنید، گرفتن ویزا توسط آژانس های مسافرتی که انتخاب کرده اید انجام می شود. مبلغی که باید برای صدور ویزا به روسیه پرداخت کنید مبلغی حدود ۹۵ دلار است.

از مدارک مهمی که باید با خود همراه داشته باشید، بلیط رفت و برگشت، واچر هتل، ۲ قطعه عکس ۳×۴، پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه است.

بهترین زمان برای خرید تورهای روسیه

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم برای رفتن به روسیه نیاز به دریافت ویزا است. صدور ویزا کمی طول می کشید، بنابراین شما باید بلیط تور روسیه را از ۱۵ روز قبل از تاریخ سفر تهیه کنید.

فصل تابستان به دلیل تقاضای بالای سفر به روسیه قیمت بلیط ها گران هستند، بنابراین بهتر است در این فصل بلیط های خود را از یک الی دو ماه قبل خریداری کنید تا مبلغ کمتری برای بلیط پرداخت کنید.

با نزدیک شدند به تاریخ سفر، باطبع مبلغ بلیط سفر رفت و برگشت به روسیه گران تر می شود. همچنین می بایست هتل محل اقامت خود را نیز از یک تا ۱۰ روز قبل از سفر رزرو کنید.

تور لحظه آخری ۱۴۰۱ روسیه

تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می شود که در لحظه ی آخر نزدیک به پرواز عرضه می شود. این تورها به دلیل اینکه ظرفیت ایرلاین پر نشده و یا هتل ها با کاهش مسافر مواجه می شود با تخفیف ۱۰ درصد تا ۵۰ درصد ارائه می دهد.

تورهای لحظه آخری کاملا به زمان سفر و فصل ها بستگی دارد. تورهای لحظه آخری در فصل هایی مانند زمستان با توجه به تقاضای پایین مسافران بیش تر عرضه می شود.

بهترین جاهای دیدنی روسیه

هیچ سفری به روسیه بدون دیدن شکوه و جلال مسکو و سنت پترزبورگ کامل نخواهد بود. سنت پترزبورگ قلب فرهنگی روسیه است.

مسکو بزرگ است، و به عنوان قلب سیاسی و مذهبی کشور، به راحتی می توان فهمید که چرا محبوب ترین مکان برای بازدید در روسیه است. کرملین، میدان سرخ و آثار دوران شوروی مطمئناً در صدر فهرست بیشترین بازدیدکنندگان قرار دارد.

دریاچه بایکال

دریاچه ی بایکال یکی از زیباترین دریاچه های روسیه در تابستان است. این دریاچه دارای شکاف عظیم در ارتفاع بالا و جزو قدیمی ‌ترین و عمیق ‌ترین دریاچه در جهان است.

حداکثر عمق این دریاچه به ۱۶۴۲ متر می ‌رسد و عمر آن به ۲۵ میلیون سال می ‌رسد. بایکال همچنین بزرگترین دریاچه آب شیرین در جهان است، که بیش از ۲۰ درصد از آب شیرین جهان در این دریاچه است.

در ماه های تابستان دمای آب دریاچه می تواند به حدود ۱۶ درجه سانتیگراد برسد، که آن را برای شنا بسیار مناسب می کند. با این حال، در بقیه ایام سال معمولاً زیر پنج درجه سانتیگراد باقی می ماند.

در تابستان روسیه دریاچه بایکال مقصد معروفی برای کایاک سواری، قایق ‌های دریایی، و پرش از روی صخره ها به داخل دریاچه است.

کاخ پترهوف

کاخ پترهوف در اوایل دهه ۱۷۰۰ برای تزار پیتر کبیر به سبکی شبیه کاخ ورسای طراحی و ساخته شد، محوطه کاخ تقریباً ۴ هزار هکتار وسعت دارد.

۱۷۳ فواره باغ در اطراف کاخ پتر هوف وجود دارد. کاخ پترهوف به سبک رسمی فرانسوی طراحی شده ‌اند، مجسمه ‌های مرمری، مسیرهای پیاده ‌روی سایه ‌دار در این کاخ قرار دارد.

کاخ پترهوف در سنت پترزبورگ
کاخ پترهوف در سنت پترزبورگ

کاخ کرملین مسکو

کاخ کرملین مسکو یک از جاذبه های دیدنی روسیه در تابستان است. در اطراف این کاخ چهار کلیسای جامع ساخته شده در قرن ۱۵ و ۱۶ و همچنین چندین موزه برجسته را در خود جای داده است.

کرملین مسکو یک دستاورد معماری باشکوه است، دیوارها و برج ‌های تاریخی آن بسیار دیدنی است. قدمت کرملین به اولین ساکنان مسکو باز می گردد.

بنیانگذار کاخ کریملین مسکو، شاهزاده یوری دولگوروکی است، که دستور ساخت اولین قلعه چوبی را در سال ۱۱۵۶ در محلی به نام شهر مسکو صادر کرد.

موزه آرمیتاژ

موزه آرمیتاژ در سن پترزبورگ روسیه در سال ۱۷۶۴ توسط کاترین کبیر تأسیس شد. موزه ارمیتاژ موزه ای عظیم از هنر و فرهنگ است که نکات برجسته مجموعه ای از بیش از ۳ میلیون مورد را در سراسر جهان نشان می دهد. این مجموعه ها شامل شش ساختمان تاریخی از جمله کاخ زمستانی، محل اقامت سابق امپراتورهای روسیه است.

کلیسای جامع سنت باسیل

کلیسای جامع سنت باسیل که بین سال های ۱۵۵۴ تا ۱۵۶۱ ساخته شده و در قلب مسکو قرار دارد، یکی از برترین جاذبه های گردشگری روسیه می باشد.

این کلیسا به فرمان ایوان ساخته شد وی آن را در مقابل دفاع در برابر مغول ها و باز پس گیری شهر ساخته است، در زمان حکومت استالین دیدن این کلیسا ممنوع شد.

آثار داخلی این کلیسا نیست که بازدیدکنندگان را جذب می کند، بلکه معماری متمایز کلیسای سنت باسیل است. این معماری که به شکل یک آتش سوزی در شعله کامل طراحی شده است، نه تنها منحصر به دوره ای است که در آن ساخته شده است، بلکه برای دوره های بعدی نیز منحصر به فرد است.

مجسمه ی تاریخی مادر میهن

مجسمه ی عظیم مادر میهن یادبودی از کشته شدگان جنگ جهانی دوم است. این مجسمه دارای ارتفاع ۸۵ متر و دو برابر ارتفاع مجسمه ی آزادی در آمریکا را دارد.

این مجسمه به عنوان بلندترین مجسمه ی تاریخی  در کتاب رکورد های گینس به ثبت تاریخی رسیده است. این مجسمه ی زن نماد کشور روسیه می باشد.

باغ تابستانی سن پترزبورگ

باغ تابستانی سن پترزبورگ جزو مکان های تفریحی تابستانی در روسیه است.این کاخ بین سال های ۱۷۰۱ تا ۱۷۱۴ ساخته شده است.

 باغ تابستانی سن پترزبورگ بسیار سرسبز و دوست داشتنی دارای مجموعه ای از آب نما ها  و چندین عمارت از دوران پیتر کبیر می باشد.

این باغ با تقلید از نقشه باغ کاخ ورسای در فرانسه ساخته شده است، با اینکه باغ تابستانی سن پترزبورگ از آن زمان تا بحال تغییرات بسیاری داشته اما شکوه و جلالش را از دست نداده است.

این کاخ زیبا دارای دو طبقه در شمال شرقی دارد، و اولین کاخ سن پترزبورگ به شمار می رود. باغ تابستانی جزو قدیمی ترین پارک های روسیه است، که گردشگران بسیاری مجذوب خود می کند.

کلام آخر

روسیه دارای زمستان های سرد و طولانی است، به همین دلیل بهترین زمان سفر فصل تابستان است تابستان کشور روسیه دارای آب و هوایی گرم تر و مطلوب تری دارد. شما می توانید در زمان های دیگر سال نیز به آن سفر کنید تا قیمت های ارزان تری را تجربه کنید.

از جاهای دیدنی روسیه باغ تابستانی سن پترزبورگ، کلیسای جامع سنت باسیل، کاخ کرملین مسکو، دریاچه بایکال است.

سفرهای لوکس و ارزان با آژانس هواپیمایی الفبای سفر

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر (Alefbatour.com)، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید.

ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

کد خبرنگار: ۹
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید