کاسمیرو، بازیکن منچستریونایتد پیشنهاد سران یوونتوس برای حضور در این تیم را رد کرد.

 کاسمیرو پیشنهاد یوونتوس را رد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، منچستریونایتد قرارداد جذب کاسمیرو از رئال مادرید را تکمیل کرد، چرا که شیاطین سرخ به دنبال تغییر اوضاع خود پس از شروع دشوار فصل جدید هستند.

کاسمیرو در یک دوره ۹ ساله با لوس بلانکوس پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و «اریک تن‌هاگ» امیدوار است که این برزیلی بتواند تجربه مورد نیاز را به خط هافبک یونایتد اضافه کند. او به بازیکنانی مانند "تایرل مالاسیا"، "کریستین اریکسن" و "لیساندرو مارتینز" در میان خریدهای تابستانی باشگاه خواهد پیوست.

کاسمیرو قراردادی چهارساله در اولدترافورد بسته است که پتانسیل یک سال اضافی را دارد؛ همچنین دستمزد او افزایش خواهد یافت و نسبت به حضور در پایتخت اسپانیا، ۲ برابر حقوق می‌گیرد و او همچنان در میان پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد خواهد بود. 

اخیرا "Il Corriere dello Sport" با اطلاعاتی که در مورد این برزیلی فاش کرده است، اینطور در مورد این ستاره برزیلی نوشت که ممکن بود، در لحظه آخر لیگ برتر را با سری آ عوض کند و سر از یوونتوس در بیاورد.

همانطور که این رسانه ایتالیایی گزارش داده، ماسیمیلیانو آلگری شخصأ با کاسمیرو تماس گرفت تا تمایل خود را برای جذب او اعلام کند، با این حال او، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید