معماری باشکوه و تاریخ منحصربه‌فرد نووی ساد مدت‌هاست که آن را به مقصد اصلی در انتظار تبدیل کرده است. در سال ۲۰۲۲، بقیه جهان نیز بالاخره پنبه خواهند کرد.

ماجراجویانه ترین پیشنهادات برای سفر خارجی

۱. پد جدید عظیم King Tut را بررسی کنید

وقتی موزه بزرگ مصر در نوامبر ۲۰۲۲ افتتاح شد، بزرگترین موزه در جهان خواهد بود که به یک تمدن اختصاص یافته است. این هتل در جیزه، در فاصله‌ای نزدیک از اهرام بزرگ و ۴۰ دقیقه رانندگی از پایتخت، قاهره، واقع شده است. سنگ بنا در سال ۲۰۰۲ گذاشته شد، اما بهار عربی در سال ۲۰۱۰ ناآرامی‌های گسترده‌ای ایجاد کرد و کار به حالت تعلیق درآمد. اکنون ارتشی از سازندگان به صورت شبانه روزی در محل بازگشته‌اند و برای افتتاح در سال آینده تلاش می‌کنند. این ابرساختار با هزینه یک میلیارد دلاری به اندازه موزه لوور پاریس فاصله زیادی ندارد. نمایش چرخشی موزه شامل ۵۰۰۰۰ اثر باستانی خواهد بود، اما مهمتر از همه، این اولین باری است که تمام ۵۰۰۰ قطعه از گنجینه خاکسپاری پادشاه توت عنخ آمون در یک مکان شامل ماسک مرگ به نمایش گذاشته می‌شود.

۲. یک جواهر فرهنگی در قلب اروپا کشف کنید

ماجراجویانه ترین پیشنهادات برای سفر خارجی

مسافران سال‌هاست که به فستیوال EXIT سفر می‌کنند، اما سال ۲۰۲۲ نشان‌دهنده یک تغییر پارادایم در نووی ساد است. دومین شهر بزرگ صربستان تاج پایتخت فرهنگی اروپا را برای سال بر تن خواهد کرد و زیبایی وویوودینا در این سال حضور داشته و انقلابی در NS پیش از بیش از ۱۵۰۰ رویداد (با حضور ۴۰۰۰ هنرمند) ایجاد کرده است. آیا تا به حال به دیدن نمایشگاهی در یک کارخانه ماکارونی متروکه فکر کرده‌اید؟ ایستگاه فرهنگی Mlin منتظر است. معماری باشکوه و تاریخ منحصربه‌فرد نووی ساد مدت‌هاست که آن را به مقصد اصلی در انتظار تبدیل کرده است. در سال ۲۰۲۲، بقیه جهان نیز بالاخره پنبه خواهند کرد.

۳. اسکله بازسازی شده استانبول را کاوش کنید

موزه هنرهای مدرن استانبول نمادی از اسکله کاراکوی بود، قبل از اینکه به طور موقت برای ساخت یک مجموعه مدرن جدید که توسط معمار افسانه‌ای رنزو پیانو طراحی شده بود، به مکان دیگری منتقل شود. بازگشت مدرن قرار است فضایی در کنار دریا را زنده کند که همچنین شاهد افتتاح اخیر گالاتاپورت، یک توسعه چندمنظوره با پیاده‌روی طولانی در امتداد سفر و همچنین مجموعه‌ای از مغازه‌ها و رستوران‌ها بوده است. استانبول مدرن با فضای معاصر گسترش یافته خود، انعطاف پذیری برای میزبانی نمایشگاه‌های پیشرفته تر را خواهد داشت. این فضا همچنین شامل یک کتابخانه، یک سینما، یک فروشگاه طراحی و چندین فضای رویداد خواهد بود.

۴. یک بشقاب بردارید و در بازار تایم اوت پورتو گیر کنید

ماجراجویانه ترین پیشنهادات برای سفر خارجی

در  لیسبون، نیویورک، مونترال، شیکاگو، بوستون، میامی و اخیرا دبی، ما کاملا در تجارت مهمان‌نوازی گیر کرده‌ایم و از سرآشپزها و بارمن‌های مشهور دعوت می‌کنیم تا به مردم محلی و بازدیدکنندگان کمک کنند تا کمی محیط اطراف خود را بهتر بشناسند. در سال ۲۰۲۲، با کمال هیجان، در حال برنامه‌ریزی مکان دیگری در پرتغال هستیم. این بار، در دومین شهر پورتو. Time Out Market Porto در ایستگاه قطار تاریخی سائو بنتو قرار خواهد گرفت. به آن نگاه کنید! با فضای جدید ۲۰۰۰ متر مربعی که میزبان ۱۵ رستوران، چهار بار، چهار مغازه، یک کافه و حتی یک گالری هنری است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید