دبی یکی از شهرهای توریستی حاشیه جنوبی خلیج فارس به شمار می‌رود. این شهر معماری منحصر بفرد و پیشرفته‌ای دارد که می‌توان این موضوع را در ساختمان ها و برج های سر به فلک کشیده این شهر به خوبی مشاهده کرد.

تجربه زندگی زیر آب در ویلاهای شناور دبی

 به گزارش سلام نو، شهر دبی با داشتن امکانات زیاد و معماری منحصربه فرد شهری همیشه یکی از توریستی ترین شهرهای حاشیه جنوبی خلیج فارس بوده است. این شهر را می توان نماد پیشرفت معماری در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی خاورمیانه دانست چرا که شهر دبی با داشتن زیباترین ساختمان ها و برج های سر به فلک کشیده توجه همگان را به خودش جلب کرده است.

برای مثال میتوان از برج خلیفه به عنوان بلند ترین برج حال حاضر دنیا نام برد که اگر از پایین به بالای آن نگاهی بیندازید حتما سرتان گیچ خواهد رفت یا برج العرب که به عنوان لوکس ترین هتل دنیا شناخته میشود وعلاوه بر آن نماد شهر دبی نیز می باشد و ده ها پروژه ای که شهر دبی را به شهری با معماری های زیبا و لوکس تبدیل کرده اند.

تجربه زندگی زیر آب در ویلاهای شناور دبی

ویلایی مجهز و شناور 

دبی که به طراحی و ساخت پروژه‌های عظیم شهرت دارد، این بار دست به ساخت ویلای شناور و طراحی ویلا بر روی آب زده است. در این پروژه تعداد ۴۲ ویلا به صورت شناور در آب ساخته شده است که بخشی از آن‌ ها در داخل آب پنهان است. این پروژه‌ی لوکس، نمایش قدرتی است از طراحان معمار و تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ی روز که در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

این ویلاهای به اصطلاح شناور از تمامی امکانات رفاهی نظیر سیستم برق, آب آشامیدنی, اینترنت, آشپزخانه, اتاق خواب, سرویس بهداشتی, استخر مجزا, حمام و … بهره میبرد.

پنجره‌ های شیشه‌ ای وسیعی که در سراسر این ویلاها تعبیه شده است علاوه بر اینکه زندگی هیجان‌ انگیز اعماق آب را در برابر چشمان ببینده قرار می‌دهند این امکان را فراهم آورده است که نور فراوانی به درون فضای ویلاها منعکس شود و گرفتن حمام آفتاب را آسان کند. این پروژه از به‌ روزترین تکنولوژی و بهترین متریال‌ها را به کار گرفته تا تجربه‌ی یک زندگی لوکس را با مشاهده‌ی زیبایی بی‌پایان زندگی زیر  آّب همراه کند. 

منبع: تاپ توریست 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید