مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال اجساد ۵ نفر از جانباختگان حوادث شب گذشته سیل امامراده داوود جهت تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران خبر داد.

انتقال پنج جسد فوتی های سیل امامزاده داوود به پزشکی قانونی

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: با توجه به حادثه سیل منطقه امامزاده داوود(ع)، تیم مدیریت بحران پزشکی قانونی استان تهران متشکل از مدیرکل، معاونین، متخصصین و کارشناسان پزشکی قانونی و ژنتیک از ساعات ابتدایی صبح امروز در محل حادثه و مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک تشکیل شد. 

وی افزود: تاکنون پیکر ۵ نفر از جانباختگان حادثه شب گذشته سیل منطقه امامزاده داوود(ع) در غرب تهران و یک نفر از بخش رودهن جهت تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول خواهند شد.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان درخواست کرد، پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه به احتمال بالا آمدن رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب ها در مسیل ها و احتمال برخورد صاعقه از اتراق در مجاور رودخانه ها، دره ها و مسیل ها اجتناب کنند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید