هاشم یوسفی مسوول بهداست محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از کشف ۱۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته همچون روغن سرخ کردنی، پنیرمحلی و انواع کنسرو خبر داد.

کشف حدود ۱۵۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در استان قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ هاشم یوسفی روز پنجشنبه افزود: طی روز گذشته ۸۵ واحدصنفی شامل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سوپرمارکت ها و آرایشگاه‌های بانوان و مردانه و استخر های شنا مورد بازدید کارشناسان بهداشت و محیط قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازرسی ها ۱۴۵ کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته شامل روغن سرخ کردنی، پنیرمحلی و انواع کنسروها کشف و توقیف و معدوم شد.

مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین اشاره کرد: باتوجه به اخطار تعطیلی ۴۸ ساعته به ۱۰ واحدصنفی در روز سوم مردادماه  سال جاری برای رعایت نکات بهداشتی، سه تیم از کارشناسان بهداشت محیط این مرکز به مکان‌های فوق مراجعه کردند که هشت واحدصنفی به علت رعایت نکردن موارد  بهداشتی پلمب شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر رعایت بهداشت در واحدهای صنفی با جدیت و بدون اغماض دنبال و پیگیری می شود، ادامه داد: امکانی که پلمپ شدند، شامل۲ واحد صنفی نانوایی، سه واحد صنفی آرایشگاه بانوان، یک واحدصنفی رستوران، یک واحدصنفی خواربار و یک واحدصنفی اغذیه فروشی بود.

مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در ادامه گفت: برای سه واحد صنفی هم با توجه به رفع نواقص بهداشتی ابلاغ شده، فک پلمپ صادر شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید