در پی خروج احتمالی کریستیانو رونالدو مهاجم منچستریونایتد، شایعاتی در خصوص جذب او در اتلتیکو مادرید منتشر شد که موضع‌گیری هواداران اتلتیکو مادرید را به همراه داشت.

موضع‌ هواداران اتلتیکو نسبت به رونالدو

به گزارش سلام نو به نقل از دیلی میرور، کریستیانو رونالدو مهاجم منچستریونایتد ممکن است در تابستان امسال از باشگاه انگلیسی جدا شود. رسانه‌ها از اتلتیکو به عنوان تیم بعدی بازیکن پرتغالی یاد کردند.

این بازیکن پرتغالی می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند و مدیر برنامه‌های او به دنبال باشگاه جدیدی برای این بازیکن پرافتخار است.

هواداران اتلتیکو مادرید در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ ContraCR۷ (مخالف CR۷) از هیات مدیره خود خواستند با بازیکن سابق رئال مادرید قرارداد نبندند.

گذشته او در رئال مادرید، حضور مهاجم پرتغالی در واندا متروپولیتانو را تقریبا غیرممکن می کند. با وجود شایعات مطرح شده، هیات مدیره اتلتیکو بدون این که به این موضوع بپردازد، خرید او را رد کرده است.

قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و منچستریونایتد تضمین‌هایی می‌خواهد که این مهاجم حداقل یک فصل دیگر را در تیم خود سپری کند. رونالدو و مدیربرنامه‌های او هنوز پیشنهاد منچستریونایتد را رد نکرده‌اند.

در صورتی که او در یونایتد نماند، احتمالا رونالدو راهی سری آ ایتالیا می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید