۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
کد خبر: 55375341

با افزایش آمار مبتلایان کرونا در کشور، استفاده از ماسک در هواپیماها، قطار و مترو، اتوبوس‌ها و اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی الزامی شد.

اسفاده از ماسک باز هم اجباری شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی در جلسه امروز ستاد ملی کرونا بر استفاده الزامی از ماسک در هواپیماها، قطار و مترو، اتوبوس‌ها و همچنین در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی تاکید شد.

، عباس شیراوژن در صفحه توئیت خود با اشاره به نشست امروز اول مردادماه ستاد ملی کرونا، افزود: همچون بیشتر نقاط دنیا، شاهد روند افزایشی ابتلاء به کرونا با زیرسویه BA۵ هستیم که ما مسئولان و عموم مردم باید مراقب باشیم با عادی انگاری‌ها، این روند شتاب بیشتری نگیرد.

وی با اشاره به فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفین که به غربالگری و پیشگیری توجه خاص دارد، اظهار کرد: مردم عزیز نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن پس از ۶ ماه از نوبت‌های قبلی اقدام نمایند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مراکز تزریق واکسن باید فعال‌تر شوند، تاکید کرد: مراقبت‌های بهداشتی مرزی هم باید با جدیت بیشتر دنبال شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید