وجود ۱۰۰۰ واحد تجاری  این ظرفیت را به جهزیه ایران می‌دهد که یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید ایران به ویژه در زمینه اجناس مرتبط با جهیزیه عروس باشد.

۵ ویژگی یک مرکز خرید خوب + معرفی مرکز خرید جهیزیه ایران

سلام نو – سرویس اقتصادی: شوش یا زعفرانیه، شهرک غرب یا تهرانپارس و مرکز یا حاشیه شهر فرقی نمی‌کند، این روزها در هر گوشه تهران و بسیاری از شهرهای دیگر ایران یک مرکز خرید به چشم می‌خورد. این مراکز خرید با عناوینی چون «سنتر»، «مال»، «مجتمع تجاری» و گاهی «دپارتمان استور» خطاب می‌شوند.

حالا با این تعدد مراکز خرید کدام یک از آن‌ها برای خرید مناسب‌تر است؟ چطور یک مرکز خرید مناسب را تشخیص دهیم و مطمئن باشیم از تجربه آن پشیمان نمی‌شویم؟ برای پاسخ به این سوال‌ها با ما همراه شوید.

۵ ویژگی یک مرکز خرید خوب

موقعیت و قابلیت دسترس پذیر بودن: چند بار پیش آمده که قصد رفتن به یک مرکز خرید را داشتید، اما به دلیل دور از دسترس بودن، نداشتن مترو و اتوبوس قید رفتن به آن مرکز خرید را زده‌اید؟ اگر کمی فکر کنید حتما چند موردی به ذهن شما می‌رسد. مرکز خریدی مناسب است که شما برای رسیدن به آن مشکلی نداشته باشید و بتوانید با خودروی شخصی یا حمل و نقل عمومی راحت به آن برسید. این ویژگی باعث می‌شد تا بازگشت ساده‌ای هم داشته باشید.

پارکینگ: تهران امروز بحران جای پارک دارد. شرق یا غرب تهران، هر جایی که باشید پیدا کردن جای پارکی که اتفاقا امن هم باشد مشکل است. جای پارک مناسب از هدر رفتن وقت و انرژی شما جلوگیری می‌کند.

بزرگ بودن و مجهز بودن: مرکز خریدی که بزرگ نباشد اصلا مرکز خرید نیست! شما به یک مرکز خرید می‌روید تا در محیطی بزرگ و متنوع خرید کنید، نه پاساژی کوچک با چند مغازه. نکته دیگر مجهز بودن مرکز خرید به سرویس بهداشتی تمیز، سیستم تهویه مناسب و اطفا حریق است.

متنوع بودن: فکر کنید به مرکز خریدی بروید که بزرگ و مجهز باشد، پارکینگ داشته باشد و در جای خوبی هم قرار داشته باشد اما متنوع نباشد و اجناسی در یک کیفیت و رنج قیمت داشته باشد! این یعنی شما به مرکز خرید نرفته‌اید، به یک مغازه بزرگ رفته‌اید.

فضای تنفس و غدای مناسب: فکر کنید به مرکز خریدی بروید و نصف روز در آن وقت بگذرانید اما فود کورت، رستوران یا فضای تنفس مناسبی نداشه باشد. این یک دردسر تمام عیار است.

مرکز خرید جهیزیه ایران؛ مرکز خرید تخصصی جهیزیه

مرکز خرید جهیزیه ایران که درست در قلب میدان شوش تهران قرار گرفته است جایی است که هر ۵ ویژگی یک پاساژ خوب را دارد. این مرکز خرید که تنها اندکی از زمان آغاز به فعالیت آن می‌گذرد به بورس تخصصی وسایل منزل و جهیزیه عروس تبدیل شده و میزبان بهترین و باکیفیت‌ترین فروشندگان این لوازم است.

این مرکز خرید درست در قلب میدان شوش جای دارد که باعث می‌شود دسترسی شما با هر نوع وسیله نقلیه‌ای به آن مطلوب باشد. این به معنای دسترسی پذیری مناسب است.

۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه و ۱۰۰۰ واحد تجاری جهیزیه ایران را به مرکز خریدی بسیار بزرگ تبدیل می‌کند که نمونه و رقبای بسیار کمی خواهد داشت. طبقه چهارم این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری با ارتفاع ۶ متر قرار دارد که برای یک فروشگاه زنجیره‌ای یا محیط ورزشی مناسب است.

نقطه قوت اساسی مرکز خرید جهیزیه ایران اما پارکینگ بزرگ آن است که در منطقه شوش بی‌نظیر است. این پارکینگ ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو را دارد که در منطقه شلوغی مثل شوش یک نعمت است. این پارکینگ ۶۰۰ واحد انباری هم دارد که باز هم یک امتیاز فوق‌العاده برای فروشندگان حساب می‌شود.

۵ ویژگی یک مرکز خرید خوب + معرفی مرکز خرید جهیزیه ایران

وجود ۱۰۰۰ واحد تجاری این ظرفیت را به جهزیه ایران می‌دهد که یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید ایران به ویژه در زمینه اجناس مرتبط با جهیزیه عروس باشد.

پس اگر این بار به شوش رفتید، نگاهی به ضلع شمال غربی میدان شوش بکنید و بازدید از مرکز خرید جهیزیه ایران داشته باشید. از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید